وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

فراخوان

از همه ی کسانی که این پیام رو میبینید در خواست میکنم یه سر به نمایشگاه بین المللی و قرفه ی عطار بزنید من و دوستام فردا چهارشنبه درمراسم اختتامیه منتظز شما هستیم . 

 می بخشید دیر میگم تا حالا وقت نکرده بودم . 

متشکرم

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزادمنش سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام
ساعت چند باید برسیم خدمتتتون؟
نمایشگاه تاساعت چند هست؟
باتشکر

می بخشید خیلی سرم شلوغ بود وقت نکردم پیامتونو چک کنم .
شرمنده حالا که تموم شد ولی فکر می کردم می دونید مثل همه ی نمایشگاههاست تا ساعت ۸:۳۰
بهر حال جاتون خالی خیلی خوب بود
انشاالله سال دیگه که بهتر هم میشه هفته پژوهش یه سر به نمایشگاه سر بزنید.

جاحرمی دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

با سلام . من هذی جاجرمی. حضور خود را در این وبلاگ به دوستان اعلام میکنم. با تشکر از خانم صباغ

جاحرمی دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

با سلام . من هدی جاجرمی. حضور خود را در این وبلاگ به دوستان اعلام میکنم. با تشکر از خانم صباغ

سلام خوش امدید .
خواهش می کنم وظیفه است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد