وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

پشتکار

تفاوت انسانهای موفق، خلاق و کار آفرین با بقیه افراد تنها در آن است که این افراد با پشتکار فراوان و با طی کردن گام به گام سختی ها به افکار خود جامه عمل می پوشانند تا لذت بر اوج رسیدن را تجربه کنند اما سایر افراد که از تلاش بی بهره اند در طول زندگی در همان گام اول می مانند. به همین خاطر است که تنها 10% از مردم، مالک 90% ثروت و دارایی ها کل دنیا می باشند. افراد بالای نردبان بیل گیتس ها و هنری فورد ها هستند و افراد پایین نردبان، شاید من باشم و ...
شما در هیچ کسب و کاری موفق نمی شوید مگر اینکه اعتقاد داشته باشید آن کسب و کار، بهترین کسب و کار دنیاست.
شما باید قلبتان را در کسب و کار خود بگذارید و کسب و کار را در قلبتان.

نظرات 2 + ارسال نظر
صباغ طبسی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

و باور داشته باشید که جایگاهی در بالای ان نردبان دارید.
متشکرم

و باور داشته باشیم نردبان از آن خودمان است.

**** یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ

اگر خودت گفته باشی
جای بسی امید میباشد

من اگر یاد داشتم جای دیگرا ن صحبت کنم کمی از سالواتوره در کلاس بازرگانی صحبت می کردم تا نمره خوبی بگیرم
دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد