وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

اطلاع رسانی

باسلام

باتوجه به اتمام کلاسها و اینکه شاید دیگر شما عزیزان را ملاقات نکنم

اعلام میدارم که هرکدام از شما دوستان که ازدواج نمودید به بنده هم اطلاع دهید تا در زمینه اعطای وام ازدواج یاریتان کنم

                              باتشکر مهدی عبدی ۰۹۱۵۸۰۵۷۴۵۰

نظرات 8 + ارسال نظر
احسان صفایی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام مهدی جون
آخ جون
بعد از امتحانات در اولین فرصت مزاحمت میشم عزیزدلم

مجید موذنی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام جناب آقای عبدی
سعی میکنم هر چه زودتر مدارک ازدواجم رو براتون ارسال کنم
باتشکر

یک دوست دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ

تشکر تشکر

یک دوست دیگه دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

به زودی انشاالله.هستیم در خدمتتون.
شما دعا کنید

یه دوست دیگه دیگه دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

به امید یاری شما

یه دوست دیگه دیگه دیگه دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

مگر شمابه فکر ما باشید

مهدی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ق.ظ

استاد عبدی شما دخترش رو پیدا کن تا من فردا صبح بیام پیشت

این رفقای بالا هم هی دیگه دیگه نکنن ـ خوب اگه شوهر یا زن میخوان بیان بگن شاید فرجی حاصل شد

ولی خودمونیم ها - نمیدونستم تا حرف ازدواج میشه خلق الله خوششون میاد و قند تو دلشون آب میشه

باغبان جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://baghbanshemirani.blogfa.com

آقای عبدی سلام
بابا یاری رسان
خوشحالم کن و به وبلاگ من هم سر بزن و نظرتئ بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد