وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

تشکر از استاد

گفت استاد مبر درس از یاد
                                یاد باد آنچه به من گفت استاد


یاد باد آنکه مرا یاد آموخت
                                 آدمی نان خورد از دولت یاد


هیچ یادم نرود این معنی
                                 که مرا مادر من نادان زاد


پدرم نیز چو استادم دید
                                 گشت از تربیت من آزاد


بس مرا منت  استاد بود
                                 که به تعلیم من اِستاد استاد


هر چه میدانست آموخت مرا
                                غیر یک اصل که ناگفته نهاد
     
قدر استاد نکو دانستن
                         حیف! استاد به من یاد نداد

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام
خدارا شکر ما یک دونده ی قهرمان داریم که انشاالله بهمون این چیزهای خوبو یاد می دن.
مرسی

مرجان سالاری پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

خوب معلومه که با وجود چنین اساتیدی باید هم قدر بدونیم
با تشکر از شعر جالبون

بهزادمنش پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ

باتشکر از توجه پیشتازان وبلاگمان
با آرزوی بهترینها برای شما

علیرضا جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

مرسی لطیف بود و دو پهلو ...

سلام بر شما
خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد