وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

مدیریت تلاش ها

الان اومدم تویه بلاگ اسکای و تویه قسمت مربوط به وبلاگ شما.

دیدم که 60 تا نظر جدید ثبت شده است و همچنین آمار وبلاگ خیلی بالا رفته است.

یواش یواش دارید به کاویان می رسید. البته هنوز آنها از شما جلوترند و وبلاگ فروش پشت سر در حال تعقیب شماست. همچنین شما با مشاهده ی وبلاگ فروش متوجه تغییرات جالبی در ظاهر وبلاگ و نحوه ی جایگیری مطالب شدید, به نظرم رسید که شاید اگر خانم صباغ طبسی را به جمع مدیران اضافه کنیم, بتوانیم کارها را بهتر و سازمان یافته تر به سامان برسانیم, لذا از این لحظه ایشان نیز به جمع مدیران وبلاگ شما اضافه شدند. 

البته دوستان دیگری هم هستند که اگر باز حجم کار بیشتر شد از خدمات افتخاری آنها نیز بهره مند شویم همچون خانم سالاری و آقای بهزاد منش .

بنابراین سایر دوستان اگر خواستند در وبلاگ عضو شوند میتوانند به خانم صباغ ایمیل بزنند تا ایشان برایشان دعوت نامه بفرستند و همچنین در راه ویراستاری مطالب دوستان نیز از ایشان تقاضای همکاری داریم.

همچنین باز هم خواهش می کنم که بیشتر از آنکه مطالب را از سایت دیگری مستقیما کپی و پیست کنید خودتان مطالب را بخوانید و خلاصه ای تعدیل شده با توجه به شرایط کلاس و جامعه ی خودمان با انشای خودتان بنویسید, ما در این وبلاگ می خواهیم با زبان خودمان حرف زدن و نوشتن و تعدیل کردن را نیز یاد بگیریم. 

شاید در آینده در این رابطه مسابقه ای هم بتوانیم برگزار کنیم.

در امتحانات موفق باشید و درس بازاریابی بین الملل را 20 بگیرید همه تان. آمین


نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

اول امین برای امتحانات که خودم خیلی بهش نیاز دارم .
از اعتماد استاد خوبمون و شما دوستان خوب(انشالله در اینده ) بسیار متشکرم .
امیدوارم بتونم انتظارات شما را به خوبی براورده کنم و به کمک هم وبلاگ فعالی داشته باشیم و همیشه همین طور با هم بمونیم و برای هدف گذاری در رشد به گفته استاد خوبمون یارو همراه خوب هم باشیم و به هم کمک کنیم .
و من منتظر مسابقه هستم پیشنهاد می کنم شما هم باشید.
با تشکر فراوان
پاینده و پیروز باشید

مرجان سالاری پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

با سلام و احترام
من هم خوشحالم که نظر شما استاد محترم نسبت به وبلاگمون مثبت شده امیدوارم با یاری همه ی بچه ها بهتر هم بشه .
واز اینکه خانم صباغ مدیر وبلاگ شدند خیلی خوشحالم و از همین جا بهشون تبریک میگم .
درباره ی درس بازاریابی من هم دعا میکنم همه 20 بشیم البته با یاری شما استاد عزیز.

بهزادمنش پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام و دوصد درود به یک دونده
باعث افتخار ماست که وبلاگ attarmarketingنظر مثبت استاد رو جلب کرده
و با عرض تبریک به همکلاسی توانایمان سرکارخانم صباغ بسیار مبارک بادا مدیریت برشما
امید آنکه در کنار مدیر جدیدمان بتوانیم به قله های رفیع موفقیت دست یابیم
با آرزوی نمراتی درخشان از در شیرین بازاریابی بین الملل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد