وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

یک سوال

آیا می شود همه چیز را کمی کرد؟ 

بعضی از اندیشمندان تا چندی پیش بر این باور بودند سرمایه اجتماعی یا سرمایه انسانی فقط ازبعد کیفی میتوان به آن نگریست ولی امروزه در جوامع غربی از حسابداری سرمایه انسانی ویا فرمول نحوه حساب کردن سرمایه اجتماعی  صحبت کرده و به آن ارزش کمی دادند تا آن را کاربردی تر کرده و از آن به عنوان یک شاخص در نظام مقایسه و حسابداری از آن استفاده کنند. 

 

یک نکته: یوم الحساب را شندید!همه چیز در آن زمان حساب می شود و ارزش کمی پیدا میکند. 

روزی را پیش بینی میکنم که آنقدر دنیا پیش رفت کند تا انسانها بر روی یک ترازو رفته و ارزش خود را ببیند. 

 

در آن روز همه چیز ارزشی خواهد شد! 

حال یک سوال:آیا می شود همه چیز را کمی کرد؟ 

تلاش کنید و ارزش کیفی را کمی کنید. 

 با ذکر صلواتی منتظر پیامهایتان می مانیم 

با تشکر

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

its very good . this very good that you write with reserch and brief and to the point,despite me
لطفاا از تحقیقتون بیشتر توضیح بدید .
به نظر من کمی کردن وقتی مفاهیم کیفی در دسترس باشند بهتر است کنار گذاشته شوند هر چند با شما موافقم که شاخص های اندازه گیری برای ثبت اطلاعات باید گسترش یابند .
پاینده و پیروز باشید

یک دونده شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

کمی کردن راهی هست برای ساده کردن مسئله و قابل بررسی کردن اون. اما همه چیز رو نمیشه کمی کرد.
دلیلش این هست که بسیاری از چیزهایی که در مدیریت ما بااون سروکار داریم, جزو دانش نرم است. برای یادآوری دانش نرم به درس 3 کتاب زبان تخصصی 3 و 4 مراجعه کنید.
اما اگر شما بتوانید برای سیستم مدل سازی کنید, میتوانید روابط بین نهاد های مختلف و قوت و ضعف آنها و نحوه ی تاثیر گذاری این نهادها رو پیاده سازی کرده و در نهایت پاسخ سیستم را به محرک های مختلف پیش بینی کرد.
اما من بهت پیشنهاد میکنم تویه این شرایط بشینی همون 5 فصل کتابتو بخونی بهتره

بهزادمنش دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

احسان جان تو بیخیال این کمی کردن دنیا نمیشی
تلاش تو بکن حتما موفق میشی من بات دعا میکنم
موفق و پیروز باشی نفس

مهدی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ق.ظ

هر چی میخوام رابطه تو رو با این مطالب پدا کنم نمیتونم یعنی سخته جون احسان
کل متن و مطلبی که گذاشتی به کنار هلاک اون صلوات آخرت شدم برادر

من مطمئنم تو یه روز به مالزی میرسی عزیزم((گرچه آرزو بر نوجوانان عیب نیست))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد