وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

بالاخره کلاغه به خونش رسید

((از میان کسانی که برای دعای باران به بیابان میروند.تنها کسانی به کار خود ایمان دارند که با خود چتر میبرند))


سلام حضور همه همکلاسی ها و دیگر دانشجوهای عزیز

و یه سلام مخصوص خدمت استاد قربانزاده ـ آخرش ما تونستیم لینک ثبت نام رو دریافت کنیم و بیایم اینجا هم یه کلاس مجازی تشکیل بدیم


من یکی که از وقتی امتحان آخر رو دادم به شدت دلتنگ کلاس و درس شدم تا جایی که به استاد گفتم ما رو بندازه که دوباره باز بشینیم سر کلاس((البته استاد این تیکه رو جدی نگیرین))


به هر حال از امروز منم درخدمت همه دوستان هستم


پیروز و سربلند باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
ریحانه صباغ پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ق.ظ

صبح به خیر
بلاخره خوش امدید

مهدی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ق.ظ

مرسی خانوم مدیرـامیدوارم ساعات خوشی رو همه با هم اینجا داشته باشیم
واقعا باید صبح بخیر گفت ساعت ۶ شد شوخی شوخی

پس GOOD MORNING

مهدی عبدی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

به سلام برشم
خوش اومدین آقا مهدی

مخلصیم حاج آقا عبدی

فقط معذالک از خط اول اون جمله آخری رو نفهمیدم((برشم))

به جان آقای عبدی تو سرویس ترجمه گوگل هم گذاشتم ترجمه کنه ولی چیزی نفهمیدم

تبریک که فایده نداره حاجی ـ یه سور باید بدی به ما به جای خوش آمدگویی هااا

بهزادمنش پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

ارادت داریم برادر مهدی
اجالتا تبریک رو داشته باش به موقع سورش رو هم میخوری

فکر نکنم از تو به کسی خیری برسه بابا جون

مرجان سالاری جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

من یک معذرت خواهی بهتون بدهکارم به خاطر پاسخ به نظرتون که چند شب پیش دادم که شما نظرمو در مورد وبلاگ دیگتون پرسیدید .
راستش من فکر کردم شما دانشجوی مدیریت نیستید آخه اون وبلاگتون با رشتمون خیلی فرق میکنه .در ضمن بهتون خوش آمد میگم .اون سورم فکر میکنم شما باید بدید چون شما جدیدا عضو وبلاگ شدید.

حضورتون عرض کنم خانوم سالاری همین الانم دارین اشتباه میکنین چون من تا حالا وبلاگ نداشتم که باز رشتمون فرق کنه اصلا و جایی هم نظر ندادم

بگردین ببینین کی بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد