وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

راز هستی


هر روز در گوشه ای ازصحرا ی افریقا غزالی از خوا ب بیدار می شود غزال می داند که در ان روز باید چالاکتر ا زهمه درندگان تیزرو باشد وگرنه مرگ او را خواهد بلعید .در گوشه ای دیگر از این صحرا هر روز شیری از خواب بیدار می شود که می داند باید یکی از ان اهوان تیزپا را به چنگ اورد وگرنه باید منتظر مرگ باشد.

به نظر من این یعنی اقیانوس سرخ عکس این را از لینکهای پایین بگیرید.

هر چه می خوام عرصه را خالی بزارم باز نمی شه فقط می خواستم بگم راستی این همه استقبال و فعالیتو مطالب خوب جدا شگفت انگیز. مرسی

 به برگها که سرمی زنید؟البته بعد از بازاریابی.

متشکرم


نظرات 6 + ارسال نظر
مرجان سالاری جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام ریحانه جون
فکر میکنم این نمره های بازاریابی بالاخره خیلی ها رو تحریک کرد که به وبلاگ بیان.

البته شما همکلاسی ها همتون خیل یباحال تر از این حرفها هستید فکر نکنم مثلا یکیش همین اقای استاجی قراره از امریکام با ما در ارتباط باشن به امید خدا

مهدی جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

با خانوم سالاری موافقم البته نه راجب خودم

ولی بچه ها تو امتحان دست گل زیاد به آب دادن

فکر کنم امیدی به سبز شدن دسته گل ها باشه با این پشت کاری که دوستان دارند تووب البته

مهسا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام خانمی سمت مدیریت برشما مبارک ومطالبتون جالب بود

مرسی
امید وارم به مطالب قبلی هم یه سری بزنید.شاید خوشتون اومد من خوشحال می شم نظر شما را اونجا هم ببینم.

بهزادمنش دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

به نظر شما در جامعه امروزی ما غزال(شکار) هستیم یا شیر(شکارچی).
من که شیر هستم و اعتقاد دارم که به اندازه نیازم باید شکار کنم
با آرزوی موفقیت برای شما و همه دوستان

البته شیر شیریم ولی چرا شکار ما اقیانوس ابی می سازیم جنگل ابی که نه نمی شه یه کاریش می کنیم حال ....

مژگان سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام خاتم صباغ زودتر از این باید مدیریت وبلاگ رو به شما تبریک میگفتم ولی هیچ وقت برای تبریک گفتن دیر نیست امیدوارم موفق باشید.

مرسی عزیزو من هم حظور شما را تبریک می گم به خودت و خودم و همهی دوستان.
امیدوارم همیشه با ما بمونی.
پیروز و پاینده باشی

صفایی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ

بله اگر نخوری می خورنت
اگر نزنی می زننت
باید مار خورد افعی شد
باید گرگ بود
فکر کنم خوب مطلب را گرفتم

هیچی از مطلب نفهمیدید اقای صفایی.
یه کم بیشتر تحقیق و تفکر کنید اگه بازم دست گیرتون نشد .تعارف نکنید بپرسید من هم پاسخ گو هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد