وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

پیشرفت کشورمان

در ادامه مطلب سرکارخانم سالاری:(لطفا قبل از مطالعه این مطلب به عبرت و تغییر(یادداشت خانم سالاری)و نظرات ارائه شده آن سری بزنید)

هم مطلب شما رو خوندم.و هم کلیه نظرات دوستان و استاد عزیزمان رو یاد یه مطبی افتادم که استاد قربانزاده در انتهای یکی از جلسه ها گفتن دلایل عدم پیشرفت ایران رو مطرح کردن و خانوم وزیری تمام نظرات دوستان رو روی تخته یاداشت کردن هر کسی یه چیزی گفت ولی در انتها استاد فرمودن شما!

آره شما به سهم خودتون چقدر میتونین در این راه موثر باشید.به نظر من هم مهدی جان ما اگه به سهم خودمون قدمی در این مهم برداریم و وظایف خودمون رو به درستی انجام دهیم!برای نمونه شما یه فرد ژاپنی رو الگو قرار بده.ماهم میتونم ایرانی داشته باشیم ورای تصور ژاپن
حالا سهم شما در این راه چیست؟ خودتون میدونید فقط یادتون باشه احترام به حقوق دیگران میتونه قدم موثری باشه در این مسیر 

 به امید روزی که ایرانی آباد آزاد و پیشرفته داشته باشیم



نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

من نظرم را برا ی اقای بهزاد منش نوشتم اینجام می گم که دوستان بخونن.من با ایشون موافقم الگو گرفتن کار درستی هر وقت ما بتونیم موفقیت کسی را درک کنیم و اون برامون ارزش بشه پس حتما خودمون هم می تونیم ظرفیت رسیدن به اونجا را داشته ابشیم ولی تا وقتی کاستی ها را ببینیم فقط در رسیدن به کاستی ها رشد کردیم .مادر ترزا تو هیچ راهپیمایی برای مخالفت با جنگ شرکت نمی کرد در عوض می گفت هر وقت راهپیمایی صلح داشتین منو خبر کنید. من می گم چرا به چاله چوله ها فکر کنیم وقتی می شه حتی از هیچی مثل ژاپنی ها فرصت شکوفایی افرید یا کوچک ترین موفقیت ها را پرورش داد . مثلا استاد خوب خودمون همیشه دنبال این هستند که چیز ی بگیم که تشویقمون کنند به قول اقای صفایی با اینکه کلاس تموم شده هنوز دل مشغولیشون ادامه داره من که گاهی واقعا نمی فهمم به چی فکر می کنن که اینقدر بزرگ منشانه رفتار می کنن. گاهی به دیدگاههای استاد که فکر می کنم به نظرم می یاد به کسی محبوب تر و برتر از رئیس جمهور رای داده اند کسی که بعد از ایشون هم بتونه محبوب تر باشه و مردم واقعا قبولش داشته باشند شجاعتر باشه و کار بیشتری انجام بده کاش می شد این فرد را پیدا کرد من که واقعا از جای خالی چنین فردی نگرانم. شاید هم این فرد خود استاد هستند ؟ حالا با این اوصاف چرا چشم بادومی ها الگوی ما باشن استادخودمون الگوی ما هستند. ببینیم می تونیم مثل ایشون دل سوز هم باشیم و به هم کمک کنیم تا در حد پیشرفت خودمون کاری کرده باشیم.
متشکرم
حیات خلوت

قربون آدم چیز فهم
البته توهین به بقیه دوستان نشه ولی خانوم صباغ کامل منظور من رو متوجه شدن خودتون رو شرطی نکنید برای احترام و کمک به دیگران شما احترام بزارید مطمئن باشید بازخورد مثبت آن را هم خواهید دید.
موفق و پیروز باشید

مهدی سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

محسن عزیز مرسی که بحث رو دنبال کردی


منم پست شما رو خوندم و در تایید حرف شما و استاد که ما چقدر سهیم هستیم باید بگم که هر کسی میتونه به نحوی موثر باشه.
اما گاهی بعضی مسایل واقعا جنبه ی خیلی بالایی نیاز داره ـنوشتی احترام به حقوق دیگران مهم هستش منم میگم آره مهم هستش و فرهنگ خیلی نیکویی هستش اگه تو جامعه ما جا بیفته ولی اگه کسانی حقوق ما رو رعایت نکردن چی؟که متاسفانه همین یه مشکله واسه خودش در راه رسیدن به هدف.تا وقتی قانون جنگل باشه هر کی زد و رفت برندس((البته من معتقدم صدای آب قشنگ نیست اگه سنگ ها در مسیرش نباشن)) ولی واقعا یه روحیه پولادی میخواد مثل گاندی که با همه توهین ها و بی احترامی ها بازم کارش رو کرد و یه چهره شد تو جهان.گاهی تو وظیفه خودت رو درست نجام میدی ولی ناگهان کسی با خرابکاری زحمتت رو نابود میکنه.شاید به قول خانوم صباغ من منفی گرایانه نگاه کنم ولی باید تحلیل مشکلات در کنار فرصت ها باشه.((صدای یه پیانو وقتی قشنگه که دکمه های سیاه و سفید رو با هم فشار بدین))

راجب الگو هم اگه الگویی که انتخاب میکنین واقعا درست باشه فرقی تو ژاپنی و آمریکایش نیست ولی باید خودمون سعی کنین کار آفرینی کنیم. امیدوارم که هر کدوم از ما ها یه کسی باشیم که بتونیم چرخ از کار افتاده این مملکت رو بچرخونیم
((امید من به شما دبستانی هاست))

سلام خواهش میکنم عزیزم
آفرین خودت که واردی اصلا به نظر من اگه مشکل نباشه در بین مسیر که پیروزی لذتی نداره.انسان باید برای هدفش بجنگه مثل یه مرد
مرد باش تو میتونی من به تو ایمان دارم

مهدی جان از گذشته عبرت بگیر. از حال لذت ببر .و به آینده فکر کن. عمل یادت نره فقط
شما که دارین تشریف میبرید اون ور چطوری میخوای بچرخونی
((درضمن خیلی دوست داری مدیر بشی!.میشی!آرزو بر جوانان عیب نیست البته ... بیخیال))

مرجان سالاری سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

ممنون آقای بهزادمنش مطلب منو کامل کردید به موضوع خوبی اشاره کردید احترام به حقوق دیگران ولی به قول آقای استاجی اگر همه این کار را انجام دهند که کمی بعید می دونم ...

خواهش میکنم
ای خانوم چرا انقدر بدبینانه به موضوع نگام کنیم شما باید اول هدفتون رو از احترام به حقوق دیگران پیدا کنید.اگه توقع مندانه باشه بله حق با شماست ولی قرار نیست ما برای جبران به حقوق دیگران احترام بزاریم. نگران آقای استاجی نباشید خودم راضیش میکنم که دست از این طرز تفکر سرسختش بر داره
روز خوش

صفایی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

به نکات عجیبی اشره می کنی!!!
استفاده ها بردیم

خیلی عذر میخوام که خارج از درک شما بود
نوش جان ما که همیشه خیرمون به تو رسیده کی میشه توفیق داشته باشی جبران کنی آقا احسان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد