وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

فراخوان

 

این پست تا نیمه شب دوشنبه دوام دارد.

اینجا بازاریابان واقعی پا به عرصه عمل می گذارند وجست و جو گران نمره همچنان کپی پیست می کنند.


هر کس مایل است با شرکت آقای رستمی و نوع کسب و کار فوق العاده ایشون از نزدیک اشنا شود اعلام امادگی کند.


البته قبلش باید یه سر به پستهای قبلی من بزنید تا حداقل امادگی برای مصاحبه با ایشون را داشته باشید.

پست های ( اقیانوس ابی اول و دوم - جست و جوی فرصت ها در عصر پرتالها و یادداشتهای بعد از ان)


من منتظر همکاران اینده ام هستم.



زمان و مکان مصاحبه ساعت ۱۲نیمه شب به پست شما ارسال می شود.لطفا همان لحظه پیگیری کنید.

باتشکر

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

من سه سوال داشتم ـاجالتا این آقای رستمی کی هستن؟؟

باید سعی کنید خودتون را به بقیه برسونید مطالبی که پیشنهاد کردم را حتما مطالعه کنید تا با اقای رستمی اشنا بشید و بعد اگر باز هم سوالی بود من درخدمتم.
خوشحال می شم همکاری شما را روز سه شنبه داشته باشم.
متشکرم

صفایی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

من هستم!
راستی ما چی بپوشیم؟!!!

نکته:نمره بالاتر از بیستم اگر هست بگید ما هم تلاش کنیم!!!!!

صفوی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام خانمی من هم هستم اگه میشه کمی در مورد اقا ی رستمی اطلاعات بزارید تو وب مرسی

قبلا از اقای رستمی زیاد گفتم باید یادداشتهایی که نوشتم بخونید را یه نگاه بندازی تا ایشون را بشناسی اگر نه نمی بریمت هاااا
به اینک اسم من تو قسمت نویسنده ها سر بزنید.
از همکاری هم خیلی ممنونم

مرجان سالاری یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام منم که قبلا گفتم تا آخر خط باهاتم ولی گفتم بچه ها بدونن.

بهزادمنش دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

ماهم هستیم
بدمان نمی آید از نزدیک با ایشون تبادل اطلاعات کنیم
فقط توصیه میکنم پیش از مراجعه به ایشون یه قراری باهم بزاریم و حرفامون رو هماهنگ کنیم بازم هرچی خانوم مدیر بگه

یک دونده دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

من هم دوست داشتم بیام اما گرفتارم.
اگه تونستید صداشو ضبط کنید و سوالاتون رو هم از قبل طراحی کرده باشید.
یعنی الان بدونید که به چه هدفی میرید ببینیدش و بعد یک مصاحبه ساختار یافته داشته باشید.
موفق باشید.

از همراهی شما استاد خوب همیشه سپاس گذارم.ما همیشه همراهی شما را داریم.
به توصیه های شما عمل خواهیم کرد.
راستی استاد دعا کنید برام کلاستون پر شده بود نتونستم منابع انسانی شما را انتخاب کنم .حالا چه کاری می شه کرد؟
متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد