وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

سومین مجمع جهانی مدیریت

سلام دوستان ـاین ایمیل برای من اومده بود که راجب همایش

 بین المللی مدیریت بود ـ دیدم افراد سرشناسی دعوت شدن

 حیفم اومد برای دوستانی که تهران هستش یا آخر بهمن میرن

 تهران نذارم .اگه میرید تهران حتما یه سر برید که واقعا مجمع

 جالبی خواهد بود((راست میگن همه امکانات ماله این تهرانی

هاست هاا))



با حضور 9 استاد برجسته بین المللی    

26 و 27 - 28 و 29 بهمن ماه
مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

دبیرخانه:

88601626-7
88059430-1

www.worldforum.ir


www.worldforum.ir
نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ

ممنون چه کار باحالی کردید خبر دادی.
خداقسمت کنه همگی بریم انشاالله...
فکر می کنید میشه ما هم عضو این منبع خبری شما بشیم و برای ما هم از این خبر های خوب بفرستن
البته ما تا وقتی شما را داریم چه غم داریم.

مرسی

من قبلا که دنبال مقاله نوشتن بودن این سیات ها رو پیدا کردم و عضو شدم

حتی گاهی سمینارهای مدیریتی رو برام اس ام اس میکنن.

به سرم میزنه آخر بهمن همگی پاشیم بریم این مجمع و برگردیم هاااا

من اگه بازم از این خبرنامه ها اومد میذارم تو وبلاگ

صفایی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ

راستی میگن زبون اصلی
فکر کنم غیر مجاز باشه
خدا قسمت کنه بریم

استفاده ها می بریم

مرجان سالاری پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ق.ظ

ممنون آقای استاجی تحریکمون کردید بریم تهران

هدف منم خانم سالاری چیزی به جز تحریک نبود ـاگه استاد قربانزاده دست و پای ما رو نمیبستن من حتما میرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد