یک دونده, اولین جمله ای که از ایشون شنیدم :هر طور در مورد خودت فکر کنی دیگران در مورد تو همانطور فکر می کنند.*** و اخرین جمله تا الان:اینقدر از این شاخه به اون شاخه نپر!!!*** محمد مهدی کبریتی : این نیز بگذرد*** مجتبی ثاقب: رنگین کمان از آن کسانیست که تا آخرین قطره زیر باران می مانند.*** محسن بهزادمنش: از دل نرود هر آنکه از دیده رود***. مرجان سالاری: همیشه فکر می کردم پشت دیوارهای بلند آدمهای بزرگ زندگی می کنند،ولی حالا می دانم که بلندی دیوارها به خاطرکوچکی آدمهاست *** مهدی استاجی: صبح ماجرای ساده ایست،گنجشک ها بیخود شلوغش کرده اند.***ریحانه صباغ طبسی: به هر جایی که رسیدید ...سپس رویایی بزرگتر بسازید...این رمز بقای شادی و زندگی است.*** Greetings to the authors of the international marketing group blog.Please send your beautiful words for me through the blog post for inclusion in this section.Thanks-Sabbagh Tabasi

مطالبی جهت تکمیل مقاله ی نت ورک ها و پرتال ها: - وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل
X
تبلیغات
رایتل
سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389

مطالبی جهت تکمیل مقاله ی نت ورک ها و پرتال ها:

دو مطلب به نظرم آمد که شاید دونستن این موضوع برای شما هم مفید باشه که در مورد این دو موضوع بیشتر توضیح میدم (البته با اجازه ی همکاران و دوستان عزیزم)

)در مورد کار نت وورکها یکی از دلایلی که آقای رستمی فرمودند این کار در ایران سخت است وفرهنگ سازی نشده این است که اگر رئیسی وظیفه ای که بعهده دارد را تحریف کند یا اشتباه به مرئوسان خود ابلاغ کند کار نت ورک تاآخر اشتباه پیش می رود و این کار غیر قانونی میشود زیرا بعضی افراد این کار را جهت بیشتر شدن سود خود و زیان مصرف کننده انجام می دهند(درست مانند شرکت های هرمی گلد کوییست ) ولی اگر این کار درست فرهنگ سازی شود و انجام گیرد همان طور که خانم صباغ نوشتند بسیار سود ده است و همچنین در هزینه و زمان صرفه جویی می شود.

 

2)درجایی آقای رستمی فرمودند که ما جهت رفاه حال افراد کم در آمد این کارت ها را صادر می کنیم ولی این کار در بین این افراد فرهنگ سازی نشده است که از این کارت ها استفاده کنند .

ایشان در جایی دیگر فرمودند که این شرکت با فروشگاه یا مراکزتفریحی خاصی قرار داد میبندد که تعهد لازم را جهت قیمت کالا و تخفیف درست آن به مشتریان داشته باشند و این فروشگاه ها و مراکز معمولا فرو شگاه های بزرگ با قیمت های بالا هستند از جمله گراد،کوهستان پارک، پارک امت،موج های آبی و... و من فکر میکنم قشر کم در آمد جامعه سراغ این فروشگاه ها و مراکز تفریحی نمی روند که بخواهند کارت را تهیه کنند و تخفیف بگیرند البته در مورد پارکها شاید ولی در مورد فروشگاه ها فکر نمیکنم این افراد سراغ فروشگاه گراد و امثالهم بروند چون هر چه تخفیف هم بگیرند باز اگر محصول خود را از فروشگاه های معمولی بدون تهیه ی کارت خریداری کنند،فکر میکنم برایشان ارزان تر باشد.و به نظر من این هم یکی دیگر از سؤالاتی است که در مراجعه ی بعدی باید از ایشان بپرسیم.





Powered by WebGozar

تماس با ما