یک دونده, اولین جمله ای که از ایشون شنیدم :هر طور در مورد خودت فکر کنی دیگران در مورد تو همانطور فکر می کنند.*** و اخرین جمله تا الان:اینقدر از این شاخه به اون شاخه نپر!!!*** محمد مهدی کبریتی : این نیز بگذرد*** مجتبی ثاقب: رنگین کمان از آن کسانیست که تا آخرین قطره زیر باران می مانند.*** محسن بهزادمنش: از دل نرود هر آنکه از دیده رود***. مرجان سالاری: همیشه فکر می کردم پشت دیوارهای بلند آدمهای بزرگ زندگی می کنند،ولی حالا می دانم که بلندی دیوارها به خاطرکوچکی آدمهاست *** مهدی استاجی: صبح ماجرای ساده ایست،گنجشک ها بیخود شلوغش کرده اند.***ریحانه صباغ طبسی: به هر جایی که رسیدید ...سپس رویایی بزرگتر بسازید...این رمز بقای شادی و زندگی است.*** Greetings to the authors of the international marketing group blog.Please send your beautiful words for me through the blog post for inclusion in this section.Thanks-Sabbagh Tabasi

سوالاتی که میتوان در جلسه دوم مصاحبه با شرکت آریا مطرح کرد - وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل
X
تبلیغات
رایتل
چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389

سوالاتی که میتوان در جلسه دوم مصاحبه با شرکت آریا مطرح کرد

 تا به الان برای ما تعدادی سوال ایجاد شده که باید در مرحله دوم مصاحبه از شرکت آریا پرسیده شود((البته با کمک نظرات گرانبهای استاد عزیزمان))

۱.چون شرکت آریا کارت با برندهای سرشناس و گران قیمت قرارداد دارد قشر کم در آمد جامعه کمتر از این کارت استقبال میکنند.این موضوع با اهداف شرکت تناقض دارد.چرا؟ 

۲.قیمت کارتها دقیقا به چه صورت مشخص شده؟ 

۳.تخفیف ها چگونه با حجم فروش کارتها توجیه پذیر می شوند؟ 

۴.وبسایت شرکت آریا کارت چیست؟

۵ .روش های معرفی و فروش کارت ها به چه صورت هایی انجام می گیرد؟

۶. سرمایه های مورد نیاز شرکت چه چیز هایی هستند؟

۷.تضمین فروش موفق چه چیزی است؟

۸. نهادهای خدماتی چگونه از مزایای اریا کارت بهره مند می شوند؟

۹.


 

حال از شما دوستان میخواهم که با مطالعه یادداشت های سرکارخانم ها صباغ و سالاری سوالات خود را از این شرکت مربوطه مطرح کنید.تا در مصاحبه بعدی از آنها استفاده کنیم 

با تشکر





Powered by WebGozar

تماس با ما