وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

بیدارباش

دوستان سلام

من که خودم با زبون خوش از خواب زمستانی پا شدم.

صبح به خیر اخر زمستون که به خیره بهارتون هم به خیر باشه. ولی خودمونیم هاهیچ ماهی اسفند نمی شه به غیر از اذرازاش استفاده کنید که ترم اخره و اگر بار گران بودیم..........من که تا ته اش هستم.

لطفا به برگه ها سر بزنید همشون مطالب جدید و خوندنی دارند که منتظر شماست+ برگه جدید. 

 باور کنید بفهمم می خونید روحم شاد می شه می دونید که روح اگاهی دارم فقط باید اینجا نظر گهربار شما را ببینم.


 

برای اینکه (عریضه) خالی نباشه که از فنون دید و بازدید یکی از دوستان است برای اینکه بفهمم به مطلب چه ملاطفتی داشتید زدم ادامه مطلب و یکی از اشعار گرانمایه خودم را جهت اینکه بعدا نگید سرکاری بود و نبود نوشتم خلاصه شاید که استفاده ها ببرید....

 

اب و خاک است و

 گل و شالی و شالیزار

 ابر و باران و زنانی بیدرا

 کوشا زحمتکش

 در زمینی که به سان رود است

می رود تا ته ان زندگی رویایی که دلم نابیناست.

خودمونیم ها وبلاگ ماهم بی شباهت به شالیزار نیست!!!

از الطفاتتون متشکرم
نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان سالاری چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

sسلام خانم مدیر عزیز:
شما که از خواب زمستونی بیدار شدی ، امیدوارم ما رو هم از این خواب زمستونی تا قبل از اینکه زمستون تموم بشه بیدار کنی
بابت شعر قشگتم ممنون
با مطلب آخرتم کاملا موافقم حالا درسته که یه کمی خوابیم ولی گلیمو شالی و...

علیک سلام خانم...
حالا که اعتراف می کنم خواب بودم می گی (خانم مدیر) البته درستش اینه که بگم اول ترم سرم خیلی شلوغ بود.
حالا هستیم انشاالله توی وبلاگ منابع انسانی در خدمتتون.

مهدی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام علیکم خانم شالیکار_ شما حالا بیدار شدین از خواب ولی ما خسته ایم و مجبوریم واسه رفع خستگی از فردا یه مسافرت به م=سمت آب های نیلگون خلیج داشته باشیم

به هر حال مرسی که زنگ بیدار باش رو زدین

سلام
خواهش می کنم وضیفه ای بود که دیر هم شد.
سفر خوش.

خادم پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام
اولا که خانم رئیس خودتی
دوما خوشحالم که بیدار شدی ولی اگه خوابت این بود چه بشود با بیداریت؟؟؟!!!
انشاءالله روز به روز موفقیت های بیشترت رو ببینم خانم پر تلاش و با انگیزه بدون هر کمکی خواستی میتونی روی من حساب کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد