وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

بورسیه مالزی برای دوره آنلاین MBA


MBAآنلاین با گرایشهای مدیریت استراتژیک،
 فناوری اطلاعات و بازاریابی
  • همسطح علمی کارشناسی ارشد

  • همراه با کمپ مدیریتی در مالزی

  • برای فارسی زبانانی که به دنبال چیزی بیش از یک مدرک MBA می گردند

  • شروع چهارمین دوره: اول تیر 90، 22 ژوئن 2011




مشاوره و ثبت نام آنلاین


ادامه مطلب را ببینید...

کارگاه آموزشی:

اصول و فنون مذاکره

مکان : میرداماد – هتل کوروش               زمان : پنج شنبه 12 اسفند ماه 1389

مدرس کارگاه
دکتر کامران صحت ، دارای مدرک دکترای بازاریابی از انگلستان ، مدرس و مشاور شرکت های معتبر داخلی و بین المللی ، دارای بیش از 25000 ساعت سابقه آموزش و مشاوره در زمینه بازاریابی و فروش و تالیف بیش از 17 عنوان کتاب و مقاله علمی در نشریات معتبر کشور.

ادرس منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام به همه ی دوستان خوبم در همه وبلاگ های یک دونده

با این نظری که برای خودم می نویسم تا همین حالا(ساعت را دریابید)544 تا نظر گوهر بار تو وبلاگمون درج شده.
نظرشما چیه؟!
من از طرف خودم می گم دست مریزاد داره. مرسی
با ین که تو بعضی وبلاگ ها برای هر مطلبی ممکنه بیش از هزارتا نظر درج بشه ولی من فکر نمی کنم به اندازه چند تا از نظرات وبلاگ گروهی خودمون که واقعا روی بعضی هاش کار کردیم و وقت گذاشتیم ارزش داشته باشه.

دلم می خواهد از یک دونده که این وبلاگ و وبلاگ های دوستانمون را راه انداختند و ما را دور هم جمع کردن واقعا یک تشکر ویژه داشته باشم با اینکه فقط می تونم بگم سپاس استاد عزیز.
یک دونده عزیز تازگی هم مثل همیشه راهنمایی های خوبی برای جهت دهی به نوشته ها مون و کار وبلاگ داشتین. باز از شما می خواهیم اگه انتظاری یا حرفی برای ما دارین لطفا برامون بگین تا از راه درست تر جلو بریم.

از دوستان خوبم هم می خواهم که هر کدام از راهکار ها و ایده ها شون برای کار بهتر تو وب را همینجا بنویسن و حتما یه مروری هم به نکاتی که استاد در جلسه ی به یاد ماندنی روزپنجشنبه تو کلاس107داشتن بکنیم.

باز هم از همه ی دوستان خوبم متشکرم
ارزو می کنم در کنارتون بمونم.
پاینده باشین

مهدی استاجی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام خانم صباغ

مرسی بابت اطلاع رسانیتون_برعکس منم دیشب ایمیل ام بی ای رو دریافت کرده بودم ولی وقت نکردم بذارم تو وبلاگ که شما کار ما رو راحت کردین

حیف اول تیر ما سربازیم والا میرفتم_به هر حال یه تجربه جدیده دیگه

مرجان سالاری چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام ریحانه ی عزیز
مرسی از اطلاع رسانیت،درضمن برای من هم گاهی وقتی که همایشی ایمیل بشه تویه وبلاگ منابع انسانی،قسمت دانستنی ها میذارم.(خواستم بگم دوستان هم اطلاع داشته باشن،شاید براتون مفید باشه)
باتشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام خانوم صباغ.
شما دعا کنید ماها کارشناسی قبول شیم .واسه ام بی ای یه فکرایی داریم
ممنون از اطلاع رسانیتون

زهرا پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

راستی ببخشید یادم رفت خودمو معرفی کنم

سلام زهرا جان
با این همه تلاشی که شما دارین حتما قبول می شین.من مطمئنم...
موفق باشین و تک رقمی

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام خانم صباغ
وقتتون به خیر ، تشکر بابت زحمات زیادی که برای وب لاگ می کشین و قسمت جالبی رو که برای سخنان دوستان تعبیه کردین و هم در ارتباط با مطلب بورسیه
این نظر جالبی رو هم که در بالا درج کردین قابل تقدیره ، چون حرکت بسیار جالبی برای همبستگی بیشتر دوستان باهم است طبق گفته یک دونده پیروز
من هم امیدوارم که همیشه در جمعی صمیمی در کنار هم باشیم
موفق و پیروز باشید

حسین جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

لام خانم صباغ
وقتتون به خیر ، تشکر بابت زحمات زیادی که برای وب لاگ می کشین و قسمت جالبی رو که برای سخنان دوستان تعبیه کردین و هم در ارتباط با مطلب بورسیه
این نظر جالبی رو هم که در بالا درج کردین قابل تقدیره ، چون حرکت بسیار جالبی برای همبستگی بیشتر دوستان باهم است طبق گفته یک دونده پیروز
من هم امیدوارم که همیشه در جمعی صمیمی در کنار هم باشیم
موفق و پیروز باشید

حسین جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

ببخشید دفعه اول اسمم رو نزدم و دفعه بعد هم سلام ناقص اومد
همیشه سبز باشید

نظر شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام خانمی ممنون از اطلاع رسانیت در مورداین بورسیه و اینکه طراحی جالبی کردین یه چیز دیگه اگه میشه این رنگ و طرح پس زمینه رو میشه تغییر بدین خیلی خوب میشه دل آدم میگیره از این رنگ قهوه ای.
ممنون.

خواهش می کنم هدی جان.در مورد قالب وبلاگ خودم هم خوشحال می شم اگر یه قالب خوب پیدا کنم سعی می کنم حتما عوضش کنم. تاخیر هم به خاطر اینه که با تغییر قالب همه ی تنظیمات وبلاگ پاک می شن.
ولی به روی چشم بعد امتحانات که وقتم بیشتره حتما برای چند تا قالب خوب نظرتون را می پرسم.

صفوی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام ریحانه جان (عجله کردم یادم شد خودم رو معرفی کنم)من که هدی نیستم.پیام قبلی نظر منه نه هدی خانم.

می بخشید مژگان جان.شرمنده
من فکر کردم خانم جاجرمی نظرشو اینجا نوشته چون همون موقع یک پیام در همین مورد به من داده بود.
از نظرت خیلی متشکرم.
از اینکه به وبلاگ سر می زنی من خیلی خوشحال می شم.
موفق باشی

نسرین چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام عزیزم خسته نباشی من هم ب نوبه خودم از زحمات شما و دونده عزیز و دیگر دوستان کمال تشکر رو دارم.مطالب جالب و اموزندن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد