وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

یادداشتی آموزنده از نلسون ماندلا

من باور دارم ...



که زمان زیادى طول مى‌کشد تا من همان آدمی بشوم که مى‌خواهم.






من باور دارم ...



من باور دارم ...



که زمان زیادى طول مى‌کشد تا من همان آدمی بشوم که مى‌خواهم.






من باور دارم ...



که قهرمان کسى است که کارى که باید انجام دهد را در زمانى که باید انجام گیرد، انجام مى‌دهد، صرفنظر از پیامدهاى آن.






من باور دارم ...



که بلوغ بیشتر به انواع تجربیاتى که داشته‌ایم و آنچه از آن‌ها آموخته‌ایم بستگى دارد تا به این که چند بار جشن تولد گرفته‌ایم.




 


من باور دارم ...



که ما مسئول کارهایى هستیم که انجام مى‌دهیم، صرفنظر از اینکه چه احساسى داشته باشیم.






من باور دارم ...



که دو نفر ممکن است دقیقاً به یک چیز نگاه کنند و دو چیز کاملاً متفاوت را ببینند.






من باور دارم ...



که زندگى ما ممکن است ظرف تنها چند ساعت توسط کسانى که حتى آن‌ها را نمى‌شناسیم تغییر یابد.






من باور دارم ...



که دعوا و جر ` و بحث دو نفر با هم به معنى این که آن‌ها همدیگر را دوست ندارند نیست.



و دعوا نکردن دو نفر با هم نیز به معنى این که آن‌ها همدیگر را دوست دارند نمى‌باشد.





من باور دارم ...



که هر چقدر دوستمان خوب و صمیمى باشد هر از گاهى باعث ناراحتى ما خواهد شد و ما باید بدین خاطر او را ببخشیم.






من باور دارم ...



که همیشه کافى نیست که توسط دیگران بخشیده شویم، گاهى باید یاد بگیریم که خودمان هم خودمان را ببخشیم.






من باور دارم ...



که اگر من نگرش و طرز فکرم را کنترل نکنم، او مرا تحت کنترل خود درخواهد آورد.






من باور دارم ...



که ما مى‌توانیم در یک لحظه کارى کنیم که براى تمام عمر قلب ما را به درد آورد.






من باور دارم ...



که همیشه باید کسانى که صمیمانه دوستشان دارم را با کلمات و عبارات زیبا و دوستانه ترک گویم زیرا ممکن است آخرین بارى باشد که آن‌ها را مى‌بینم.





من باور دارم ...



که گاهى کسانى که انتظار داریم در مواقع پریشانى و درماندگى به ما ضربه بزنند، به کمک ما مى‌آیند و ما را نجات مى‌دهند.






من باور دارم ...



که دوستى واقعى به رشد خود ادامه خواهد داد حتى در دورترین فاصله‌ها. عشق واقعى نیز همین طور است.






من باور دارم ...



که گاهى هنگامى که عصبانى هستم حق دارم که عصبانى باشم ام `ا این به من این حق را نمى‌دهد که ظالم و بیرحم باشم.






من باور دارم ...



که صرفنظر از اینکه چقدر دلمان شکسته باشد دنیا به خاطر غم و غصه ما از حرکت باز نخواهد ایستاد.






من باور دارم ...



که زمینه‌ها و شرایط خانوادگى و اجتماعى برآنچه که هستم تاثیرگذار بوده‌اند اما من خودم مسئول آنچه که خواهم شد هستم.






من باور دارم ...



که نباید خیلى براى کشف یک راز کند وکاو کنم، زیرا ممکن است براى همیشه زندگى مرا تغییر دهد.






من باور دارم ...



که گواهى‌نامه‌ها و تقدیرنامه‌هایى که بر روى دیوار نصب شده‌اند براى ما احترام و منزلت به ارمغان نخواهند آورد.






من باور دارم ...



شادترین مردم لزوماً کسى که بهترین چیزها را دارد نیست،



بلکه کسى است که از چیزهایى که دارد بهترین استفاده را مى‌کند


 

نظرات 8 + ارسال نظر
میلاو جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام جناب کیمیایی
من یکی از طرفدارای متنای تاثیر گذار ماندلام فقط امیدوارم بتونم همشو که فکر نکنم ولی اکثرشو تو زندگیم به کار بگیرم
فقط میتونم این توصیه های ماندلا رو با یه توصیه دیگش جمع بندی کنم
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن. زندگی شگفت انگیز است فقط اگربدانید که چطور زندگی کنید
موفق باشید

سلام خانم میلاو
من هم سخنان این بزرگواران رو دوست دارم و سعی می کنم از گفته ای ناب این دوستان استفاده کنم
من هم باور دارم
که در زشت ترین و منفورترین ها هم می شود زیبایی را دید و بالعکس و چه زیباست که زیبا ببینیم و زیبا اندیشه کنیم
من باور دارم از ابتدا آفرینش همه و همه زیبا بودند و هستند - اما دیدها و نگرش ها به زشتی سوق پیدا کرده است
من باور دارم زنگی شگفت انگیز است - اگر بتوانیم خوب زندگی کردن را پیدا کنیم
من هم باور دارم ...........
ممنون از نظر زیباتون
موفق باشید

بهزادمنش شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ق.ظ

سلام
باورهای زیبای بود من هم به خیلی از باورهای ایشان اعتقاد دارم
ممنون حسین جان برای سخنان زیبای که برامون گذاشتی

سلام آقای بهزاد منش
ممنون از نظر زیبایی که نوشتی
امیدوارم بتونم به درستی خوبی شما عزیزان رو پاسخ بدم
موفق باشی

estaji شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام حسن جان

منم باور دارم تو یه دونه ای جیگرررررر

مرسی واسه جملات قشنگت

سلام مهدی جان
ممنون شما همیشه نسبت به من لطف داری
همه شما عزیزان هم در خوبی و دوستی یکتا هستید
موفق باشی

منصوریان یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام آقای کیمیایی

هر کدوم از باورهایی که بیان کرده بودید جای تامل دارن من واقعا استفاده کردم. اما اون چیزی که مهمه بکار بردن این جملات در زندگیمونه.
ممنون

سلام خانم منصوریان
من هم تشکر می کنم بابت نظر زیباتون
همیشه حرف های زیبا - باورهای بزرگ و ..... وجود دارد - اما عمل کردن به آنها و یا به کار بردنشان در زندگی کار سختی است
آری شعار دادن آسان است ولی عمل ..........
موفق باشید

یک دوست دیگه یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ


سلام اقای کیمیایی
جملات قشنگی بود این جناب ماندلا که من خیلی دوستش دارم در قید حیات هستن درسته؟
انشاا.. که زنده و پاینده باشن و ما هم به دیدار این مرد خدا مشرف بشیم تا زنده ایم.باید قدر ادم های معاصرمون را بدونیم خودتون هم قبلا اشاره کردین.
خودمون ها چه کیفی داره ادم یه دوست دیگه باشه

سلام جناب / سرکار ؟ یک دوست دیگه
از اینکه نظر زیباتون رو دریافت کردم تشکر می کنم
من هم امیدوارم این بزرگواران همیشه باشند تا ما هم از وجودشان استفاده کنیم
همچنین امیدوارم که تمامی انسان ها به این بزرگی دست پیدا کنند و بزرگوار شوند
البته همانطور که قبلا گفتم اگر این بزرگواران هم باشند ما همگی کمر به نابودی این عزیزان می بندیم تا در گذر زمان از گفته هایشان تعریف و برای یکدیگر نقل قول کنیم و تاییدی بر زیبایی این سخنان یا رفتار این بزرگان بزنیم و بعد از چند لحظه باز هم فراموشی و دیگر هیچ .......
شما هم موفق باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام آقای کیمیایی باورهای جالبی رو بیان کردید ، من هم استفاده کردم.

" باور چیست؟ از کجا سرچشمه می گیرد؟
به عقیده ی نیچه :هر باور، چیزی را حقیقی انگاشتن است.
و طبق نظر توماس پاین :
" انسان برای برخورداری از شادی باید خودش را باور کند.

ممنون از مطلبتون

سلام دوست عزیز
من هم بابت نظر زیبایی که نوشتین تشکر می کنم
باور به عمق حقیقت رسیدن است
گاه باوری درست و گاه باوری غلط - چون انسان ها به باورهای مختلفی می رسند
امیدوارم که انسانها به این باور زیبا برسند که به انسانیت خدمت کنند نه به ساخته های ذهن بشر و ..... ( حقیقتی زیبا ولی سخت )
موفق باشید

مرجان سالاری دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

ببخشید آقای کیمیایی نفر آخر من بودم متوجه نشدم اسمم نیست.
موفق باشید

ریحانه صباغ طبسی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ق.ظ

سلام اقای کیمیای
گاهی ادم جملات زیبایی می خونه که دلش می خواد فقط بهشون فکر کنه و حضور خودش را بگذاره کنار و از طرف خودش هیچ اظهار نظری نکنه چون حتی تشکر هم در مقابل بعضی هدایا کم لطفی به اونهاست.
ولی حالا که از باور صحبت شد چیزی که بهش رسیدم را می گم:
من درک کردم که فقط با احساس زیبایی می شه به عمق زیبایی رسید و در جایی که اصلا چیزی نمی دیدم تونستم به باوری عمیق برسم.دوست داشتم اینها را به دوستانم بگم که بدونن رسیدن به عمیق ترین باورها برای ما انسانها که قدرتی داریم که خودمون از درکش عاجزیم به سادکی فکر کردن در مورد چیزی که دیدیم می تونه راحت باشه و دست یافتنی فقط کافی بخواهیم...."باور به عمق حقیقت رسیدن است" ولی رسیدن به حقیقت کار سختی نیست حقیقت درون ماست ما با اون زاده شدیم ما همه ی حقیقت هستی را در برداریم نیازی نیست درکش کنیم ولی می تونیم باورش کنیم.(این همون مثال هلوگرامه دبی فورد هست)
به نظر من هیچ چیز تو دنیا به سادگی باور به خوبی ها نیست...
به قول خانم بیکل "گاه انچه ما را به حقیقت می رساند خود از ان عاری است زیرا فقط حقیقت است که روشنی می بخشد..."
بین درستی و نادرستی مرزی نیست چون تصور و باور ادم ها مرزی نداره کی می تونه بگه چی درسته چی نادرست...
می بخشید که طولانی شد.
شاد باشید

سلام خانم صباغ
ممنون از نظر زیباتون
من هم مواردی رو که بیان کردین قبول دارم ولی هم باید احساس زیبا وهم اندیشه ای پاک و عاری از هر .... و زیبا لازم است تا به عمق زیبایی رسید

من هم باور دارم که انسان ها توانایی انجام هر کاری را دارند ولی چون ... هستند و یک مقدار سخت تر به باورهای زیبا می رسند و باید فکر کنند - نادرستی ها - دروغ و زشتی ها و ... را کنار بگذارند تا عمق آن رو درک کنند - سنگین تر به این سمت حرکت می کنند
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد