وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

قدر دانی

سلام وخسته نباشید خدمت استاد محترم و دوستان عزیز 

وظیفه خودم دونستم 

 یه خسته نباشید بگم وتشکر بابت مطالب خوب همه دوستان  و تلاش فراوونشون 

در هر کاری که می کنی بهترین باش

در حدود هزار سال قبل دانشمندی به محل ساختن بنایی فرستاده شد تا تحقیقاتی انجام دهد.او از محلی داخل جنگل پیشرفت عملیات ساختمان سازی را زیر نظر داشت.کارگران کار میکردند و مشغول انجام وظیفه خویش بودند.سرانجام کنجکاوی دانشمند نظرش را به کارگری که در گوشه ای کار میکرد جلب کرد و از و پرسید:دوست عزیز چه کاری انجام می دهی؟
کارگر نگاه مختصری به او کرد و به کارش ادامه داد و به اختصار پاسخ داد:مشغول کار هستم.
در حالی که از پاسخ کارگر اول راضی نشده بود به کارگر دیگری نزدیک شد و همان سوال را کرد.کارگر پاسخ داد :می توانید ببینید که مشغول خرد کردن سنگ ها هستم.
دانشمند نکته سنج بود و نمی خواست بدون شنیدن پاسخ مناسب آنجا را ترک کند.بنابراین با همان سوال به کارگر سوم نزدیک شد.آن کارگر در حالی که لبخند برلب داشت گفت:مشغول ساختن معبدی هستم.
این حرف چشمان دانشمند را گشود زیرا هر سه آنها مشغول شکستن سنگ های بزرگی به سنگ های کوچک تر بودند اما در ذهنشان آنها یک کار را انجام نمی دادند.
کارگر سوم برای علتی بسیار بزرگ کار می کرد و این نزدیکی او به کارش را نشان می داد. 

 

*دورنما و نقش خودتون در زندگی رو به بهترین نحو انتخاب کنید. شما هم می تونید معبدی با شکوه برای خودتون بسازید.رشد و ترقی هر کدوم از ما انسان ها به خود ما بستگی داره.فرصت هایی که زندگی در اختیار هر کدوم از ما قرار میده می تونه سر لوحه رشدِ لذت بخشی در زندگیمون باشه. فرصت هایی مثل کنکور ارشد یا موقعیت شغلی جدید و یا هر فرصت دیگه ای میتونه فرصت و بهونه ای باشه برای اینکه بهترین بودن خودتون رو به نمایش بذارید.معتقدم همه ی مخاطبان احتمالی این پست و کلاً مخاطبان این وبلاگ فرصتی رو برای ترقی و شگفتی سازی دارن٬ وگرنه الان تو وبلاگ دیگه ای پرسه میزدن.هیچکس بهتر از خود شما از زندگی شما با خبر نیست،پس خودتون هستید که می تونید بیشترین لطف ممکن رو به خودتون داشته باشید؛میل به تغییر رو در وجودتون احساس کنید و برای این تغییر تصمیم بگیرید و گامی بردارید.محدودیت های ذهنی خودتون رو که مانع شما هستن بشکنید. 

بی قراری ذهن ما با تعداد خواسته های ما ارتباط مستقیمی داره.به خاطر همین موضوع ما باید خواسته هامون رو کنترل کنیم...کنترل خواسته ها...
*یادآوری میکنم؛قبل از همه به خودم؛زمان رو نمیشه نگه داشت.الان وقتشه که به افکارتون جامه ی عمل بپوشونید .تکرار اشتباهات گذشته رو متوقف کنید و به افتخار آفرینی فکر کنید...دست  

به کار بشید

ادامه مطلب ...

با سایت Wolfram Alpha آشنا هستید؟

 

با سایت Wolfram Alpha آشنا هستید؟ اگر هستید که خوش


به حالتان اگر هم آشنا نیستید به نفعتونه که آشنا بشید!

شاید اگه همین الان به این سایت برید فکر کنید با چیزی شبیه


یاهو یا گوگل آشنا شدید ولی ولفرام برای شما چیزی جستجو


نمیکنه بلکه دقیقا به سوالهای شما جواب میده.

 

ما ز هر اهل دلی یک شمه کار آموختیم/ ناله از نی ، گریه از ابر


بهار آموختیم

ادامه مطلب ...

از شیمی آموختم...

من از چرخش الکترون ها به دور هسته آموختم که کل جهان به دور مرکز هستی می چرخد و از حرکت پیوسته ذرات چه ارتعاشی چه انتقالی یا دورانی که ثبات و سکون در آفرینش راه ندارد و پیوسته در مسیر تغییر و تحول و تکامل هستیم.

از شیمی آموختم که...




با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر؛ چرا که اگر خدایی باشد، باید

خرد را بیش از ترس کورکورانه ارج نهد. (توماس جفرسون)

ادامه مطلب ...

معرفی وب سایت های پر کاربرد برای دانشجویان :



www.daneshjuir.com :

این وب سایت که به خاطر فرووم هاش معروفه در واقع بزرگترین انجمن تخصصی دانشجویانه که هر رشته دانشگاهی تالار مخصوص خودش رو داره، پیشنهاد می کنم اگه سئوال یا مشکل خاصی تو درسا دارید یا دنبال یه کتاب مرجع یا پروژه هستید حتما به این سایت یه سری بزنید.

www.bookscan.ir :

این وب سایت هم در نوع خودش بی نظیره در واقع شما می تونید، هر کتاب یا رساله دانشجویی رو با اسکنر خاص اینها اسکن کنید و خروجی در حد تایپ در قالب *.pdf  یا *.jpg یا *.tiff ازشون بگیرید و خوب بعد با یه OCR قوی فارسی مثل e-PDF To Text Converter v2.1 که می تونید اونو از مسیر http://dl.e-pdfconverter.com/e-pdf-to-text-converter.exe دانلود کنید، چه معجزهایی که نمیشه کرد مخصوصا در دوران تحویل پروژه و تهیه پایان نامه.

www.irandoc.ac.ir :

خوب اینهم که جزو معروفاس، مرجع علمی واسه پیدا کردن هر حور مقاله علمی، پایگاه ثبت پایان نامه و پژوهش گاه هاش می تونه Option  های جالبی برای دانشجویان پژوهشگر و علاقمند باشه

www.daneshsara.net :

سایت دانشسرا که به گفته صاحبانش بانک مقالات دانشجویانه، از نحوه تغذیه در دوران امتحانات !! تا هر جور مقاله علمی و غیر علمی رو در این سایت می تونید پیدا کنید، کلا با دید زندگی جوانان مطالبش جمع شده.

www.setna.ir  :

این سایت که اولین و جامع ترین خبرنامه علمی، فرهنگی، هنری و .... کشور هست بدور از مباحث سیاسی، اخبار کوتاه و مفیدی از تازه های دنیای علم و فناوری را نشر می دهد


هر وقت تنها قدم میزنم ـ عصای سیاهم را بلند میکنم و محکم بر پوسته ی سرد و سفت زمین میکوبم


شاید مردمانی در آن سوی کره خاکی پژواک ضعیف آن را بشنوند و خبردار شوند آه من هستم!

 


ادامه مطلب ...

مولفه های هوش هیجانی و ویژگی های افراد دارای هوش هیجانی بالا

خب دوستان طبق قولی که داده بودم ادامه مبحث مربوط به هوش هیجانی رو اینجا در خدمتتون هستم.منو ببخشید اگه دیر شد به هر حال اینجا ایران هستش و مشکلات فراوان اینترنت




توی این قسمت ما مولفه های هوش هیجانی و همچنین ویژگی های افرادی که دارای هوش هیجانی بالا هستند رو دنبال میکنیم.اما یه قسمت هم براتون میذارم تحت عنوان چگونه هوش هیجانی خودمان را تقویت کنیم


حیطه های اصلی هوش هیجانی به شرح زیر هستند:

1- شناخت عواطف شخصی:خودآگاهی، یعنی تشخیص هراحساس  به همان صورتی که بروز می کند سنگ بنای هوش هیجانی است. توانایی نظارت بر احساسات در هر لحظه برای به دست آوردن بینش روان شناختی و ادراک خویشتن نقشی تعیین کننده دارد....


آینده کتابیست که امروزمینویسی!چیزی بنویس که درآینده ازخواندن آن

 لذت ببری


ادامه مطلب ...

خرد جمعی بر باهوش‌ترین فرد و یا افراد همان جمع برتری دارد!

دوستان مطلبی می خواندم که بسیار جالب توجه بود. 

منبع این مطلب ایمیلی از یکی دوستانی بود که از روزگار دوره ی مجازی ناتمام علم و صنعت می شناختم.

شاید خواندن این مطلب هرچند کمی طولانی شمارا نیز خوش آید.

هوش هیجانی((عاطفی))ـ مولفه های هوش هیجانی ـ بخش اول

به دستور مقام عظمای تدریس استاد محترم جناب آقای قربانزاده من در چند بخش مطالبی رو راجب هوش هیجانی ـمولفه های هوش هیجانی ـ همچنین راه های افزایش هوش هیجانی و ویژگی های افرادی که هوش هیجانی بالایی دارند رو براتون میذارم که امیدوارم مورد توجه همه ی شما دوستان عزیز واقع بشه


اگه نظری هم دارین خوشحال میشم نظرات سازندتون رو بخونم




در واقعیت امر ما دو ذهن داریم، یکی که فکر می کند و دیگری که احساس می کند. این دو راه متفاوت شناخت، در کنشی متقابل، حیات روانی ما را می سازند. ذهن خردگرا همان مقام درک و فهم است که به مدد آن قادر به تفکر و تعمق هستیم. ولی در کنار آن نظام دیگری نیز برای دانستن وجود دارد، نظامی تکانشی و قدرتمند و گهگاه غیرمنطقی، یعنی ذهن هیجانی. تقسیم ذهن به دو بخش هیجانی و خردگرا تقریبا مانند تمایزی است که عوام میان «قلب» و «سر» قائلند.




دنیا مکان بزرگیست که اتفاقات کوچک در آن زیاد می افتد نگذار

 اتفاقات کوچک, دنیای بزرگت را خراب کند




ادامه مطلب ...

فنون مذاکره

 

از انجایی که در راستای هدف با حال کارافرین شدن به پیشنهاد خوب اقای بهزادمنش و به تعبیر بنده باید بریم دنبال زدن مخ شرکت ها و اصناف برای کار یاد گرفتن.( که باید از استاد هم مشورت بخواهیم و بیشتر مطالعه و برنامه ریزی داشته باشیم.)

و از انجایی که شنیدن هیچ حرفی برای ادم سزاوارتر نیست مگر شنیدن حرف خودش یه چیزهایی اینجا می گم که خودم یاد بگیرم. البته می گم که می گم چون عضو  WTOنیستیم و از هفت دولت در کپی رایت ازادیم و درود بر ازادی جمهوری اسلامی (ببخشید هنوز صبح نشده داشتم تمرین می کردم واسه راهپیمایی فردا) داشتم می گفتم که دروغ نمی گم فقط ازادی کلام دارم دیگه تا چش اعضا WTOدرآد.

توضیحات واضحات:

این انشای جدید را از وبلاگ دوستان یاد گرفتم که درود بر انشا و مطالب باحالشان باد کپی رایت هم نمی کنند صد البته که از ما یاد گرفته اند ولی ما کجاییم که ببینیم و استفاده کنیم.

درضمن 22بهمن 22بهمن روز نجات میهن...مبارک

راهپیمایی یادتون نره.

 

بریم که چندتا فن مزاکره و مخ زنی یاد بگیریم:


 

ادامه مطلب ...

سوالاتی که میتوان در جلسه دوم مصاحبه با شرکت آریا مطرح کرد

 تا به الان برای ما تعدادی سوال ایجاد شده که باید در مرحله دوم مصاحبه از شرکت آریا پرسیده شود((البته با کمک نظرات گرانبهای استاد عزیزمان))

۱.چون شرکت آریا کارت با برندهای سرشناس و گران قیمت قرارداد دارد قشر کم در آمد جامعه کمتر از این کارت استقبال میکنند.این موضوع با اهداف شرکت تناقض دارد.چرا؟ 

۲.قیمت کارتها دقیقا به چه صورت مشخص شده؟ 

۳.تخفیف ها چگونه با حجم فروش کارتها توجیه پذیر می شوند؟ 

۴.وبسایت شرکت آریا کارت چیست؟

۵ .روش های معرفی و فروش کارت ها به چه صورت هایی انجام می گیرد؟

۶. سرمایه های مورد نیاز شرکت چه چیز هایی هستند؟

۷.تضمین فروش موفق چه چیزی است؟

۸. نهادهای خدماتی چگونه از مزایای اریا کارت بهره مند می شوند؟

۹.


 

حال از شما دوستان میخواهم که با مطالعه یادداشت های سرکارخانم ها صباغ و سالاری سوالات خود را از این شرکت مربوطه مطرح کنید.تا در مصاحبه بعدی از آنها استفاده کنیم 

با تشکر

مطالبی جهت تکمیل مقاله ی نت ورک ها و پرتال ها:

دو مطلب به نظرم آمد که شاید دونستن این موضوع برای شما هم مفید باشه که در مورد این دو موضوع بیشتر توضیح میدم (البته با اجازه ی همکاران و دوستان عزیزم)

ادامه مطلب ...

تفاوت نت وورک ها و پرتال ها در بازار

به نام خدا

همانطور که شما دوستان عزیز در جریان روند یک تحقیق در رابطه با نوع خاصی از کسب و کار در یادداشتهای قبلی من قرار گرفته اید(جست و جوی فرصت ها در عصر پرتال ها)در ادامه نیز به شناخت بیشتر پرتال ها که نوع بازار خاص ما را تعریف می کند و تفاوتش با نت وورک ها از دید یکی از کارافریننان موفق در این زمینه می پردازیم.

اقای رستمی مدیر شرکت اریا کارت این روش کار را برای اولین بار با شناخت بازار پرتال ها -شبیه مستر کارت -در ایران و جهان پایه گذاری کرد و با وجود پیشنهاد های همکاری و ارائه طرح نوینش در کشورهای موفق تنها برای رونق بازار و ارائه خدمات به اقشار ضعیف جامعه ی خود و با وجود مشکلات فراوان زیرساختی و فرهنگی سر راهش باز ان را در شهر خود و شهر ما مشهد راه اندازی کرد و در حال حاظر بعد از شش سال فعالیت غرورافرین با وجود داشتن زمینه برای رشد مالی فراوان باز در خدمت مردم و افراد کم درامد جامعه شرکت کوچک ولی قدرتمند خود را اداره می کند.

این تحقیق با همکاری و هم فکری دوستان خوبم

قای محسن بهزاد منش-خانم ها مژگان صفوی و مرجان سالاری

انجام شده است و ادامه دارد.



رسیدن حق کسانی است که می دوند 

ادامه مطلب ...

یک با یک برابر نیست...!!

 

 

معلم پای تخته داد می زد

صورتش از خشم گلگون بود


و دستانش به زیر پوششی از گردپنهان بود


ولی *آخر کلاسی ها


لواشک بین خود تقسیم می کردند


وان یکی در گوشه ای دیگر جوانان را ورق می زد


برای آنکه بی خود های و هو می کرد


و با آن شور بی پایان تساوی های جبری رانشان می داد


خطی خوانا به روی تخته ای کز ظلمتی تاریک غمگین بود


تساوی را چنین بنوشت


یک با یک برابر هست


از میان جمع شاگردان یکی برخاست

ادامه مطلب ...

خداحافظ

خداحافظ همین حالا  همین حالا که من تنهام  

خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام 

  

خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید

 به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید 

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سادست  

نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جادست  

خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها

بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا  

خداحافظ خداحافظ همین حالا    خداحافظ