وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

موفقیت



سلام

اینجا دیگه جدی جدی براتون آرزوی موفقیت می کنم با تمام این صفحه به شرطی که بخونیدالبته آن موقع می تونید بگید خودم موفق هستم که زحمت ما هم برای دعا کردن کم می شه........


لطفا از خودتون برای سر زدن به اینجا متشکر باشید من هم هستم.

ریحانه صباغ






متفاوت باشید

در نزدیکی محلی که من زندگی می کنم دانشگاهی وجود دارد که تعدادی زیادی دانشجو در آنجا تحصیل می کنند. بعضی مواقع که آنها را می بینم تشابه میان آنها مرا شگفت زده می کند. رنگ لباس های آنها واقعاً محدود است به ندرت می توان در میان آنها شخصی با لباس رنگ روشن دید. اکثر آنها کیف های مشابهی دارند. شاید بگویید نیاز آنها مشابه است و این سبب تشابه حاصل باشد ولی در حقیقت این گونه نیست، بلکه این یک مثال روشن از اثر اجتماع بر شخص است. آنها سعی می کنند راهی را طی کنند که همه می روند. چون در این راه احساس آرامش بیشتری می کنند و ترس روبرو شدن با یک راه جدید را ندارند و البته لذت قدم گذاشتن در آن را هم نمی چشند. جامعه ما را به سمت یک الگوی خاص می برد و به طور ناخودآگاه وادار می کند از آن تبعیت کنیم.

هر چند موفقیت و منحصر به فرد بودن نصیب کسانی شده است که با خلاقیت و یگانگی و توانایی  از عامه مردم متفاوت بوده اند.

یک مثال از این گونه افراد که به تازگی به جمع افراد موفق پیوسته است آلکس 21 ساله است او می خواست دانشگاه را آغاز کند. متوجه شد وقتی که دانشجویان دانشگاه را تمام می کنند. مقدار زیادی به دانشگاه بدهکار هستند که باید بازپرداخت کنند. او تصمیم گرفت بودجه  کافی برای دانشگاه فراهم کند. تا در پایان تحصیل دچار مشکل نشود. او یک سایت اینترنتی ساخت تا از قدرت اینترنت استفاده کند. وب سایت او

Million dollar home page

نام داشت. برای اینکه شخصی روی وب سایت او تبلیغات قرار می داد باید 1 دلار بر پیکسل می پرداخت و حداقل اندازه تصویر تبلیغاتی 10*10 پیکسل بود که 100 دلار قیمت داشت او یک میلیون پیکسل برای فروختن در اختیار داشت بنابراین اگر همه آنرا می فروخت می توانست 1 میلیون دلار نا قابل بدست بیاورد.

از دیدگاه کارشناسانه این یک نظریه احمقانه بود که تا آن زمان هیچ کس چنین کاری نکرده بود. یا حداقل به این شیوه انجام نداده بود. چرا باید شخصی یک گرافیک تبلیغاتی کوچک را در کنار هزاران تصویر دیگر قرار دهد تا شاید کسی آنرا پیدا کرده بر روی آن کلیک کند. اگر او با افراد خبره در زمینه در زمینه اینترنت مشورت می کرد آنها او را مایوس می کردند و می گفتند خود را به دردسر نیندازد و وقت خود را تلف نکند. اما آلکس این کار را کرد و کارش به شدت گرفت به طوریکه از سرتاسر دنیا مشتری داشت بعد از مدت کوتاهی آلکس بیش از نیم میلیون پیکسل فروخت. بله او بیش از نیم میلیون دلار بدست آورده بود.

چه چیزی باعث شد او نسبت به عامه مردم برجسته و متفاوت باشد و موفقیت را لمس کند. چه صفاتی افراد را تبدیل به رهبران مبتکر می کند؟

اینها مواردی هستند که افرادی مانند آلکس انجام می دهند شما هم سعی کنید آنها را رعایت کنید متوجه می شوید زندگی برای شما رنگ دیگری می گیرد.

·         جرات دنبال کردن بصیرت و آنچه قلبتان به شما می گوید.

·         اطمینان و اعتماد به نفس تا به آنچه اعتقاد دارید عمل کنید.

·         به آنچه دیگران برای شما تجویز می کنند اهمیت ندهید.

·         خلاقیت

·         داشتن اراده قوی برای اینکه اولین نفر باشید و خطر کنید.

·         تصمیم بگیرید و ایده خود را دنبال کنید.

·          

·          

·          

·          

·          

·          

·         سخنان متفکرین

·          در مورد سعی و خطا

·         خطا پایه موفقیت است و وسیله ای است که با آن می توان به موفقیت رسید. ( Loa Tzu )

·          

·         از اشتباهات خود شرمنده نشوید و آن را جرم ندانید. ( کنفسیوس )

·          

·         بسیاری از افراد خوب موفقیت را می بینند. برای من موفقیت با تکرار خطا و درون بینی آن بدست می آید. در حقیقت موفقیت حاصل یک درصد کار است  که خود از 99 در صد خطا حاصل شده است. ( سوشیرو هوندا )

·          

·         در غرب دلبستگی ما به موفقیت باعث سست شدن ما در خطر کردن می شود. آنجه از این خطر کردن می آموزیم به آن موفقیت می ارزد. و این ترس از شکست است که تعیین می کند که بیاموزیم یا نه؟ ( پارکر پالمر )

·          

·         خطا فرصتی است که هوشمندانه تر باشیم. (هنری فورد )

·          

·         هر چه شما را نمی کشد شما را قوی تر می کند. ( مارلون براندو )

·          

·         من هفتصد بار اشتباه نکردم. من یک بار اشتباه نکردم من زمانی موفق شدم که هفتصد راهی را که موفقیت آمیز نبود اصلاح کردم. هر گاه راهی را که عمل نمی کرد حذف کردم راهی را پیدا کردم که کار می کرد. ( توماس ادیسون )

·          

·         هر گاه خبر های بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید شما از آن شکست نخورده اید بلکه از آن چیزهای تازه آموخته اید ( بیل گیتس )

·          

·         در مورد موفقیت

·         زمانیکه دانش یک مرد برای موفقیت کافی است. ولی تقوای او کافی نیست. هر چه را که او ممکن است بدست آورد دوباره از دست خواهد داد.  (کنفسیوس)

·          

·         موفقیت به همان اندازه شکست خطرناک است. (لائو تزو)

·          

·         برای قضاوت در مورد موفقیت خودت ببین چه بدست آورده ای و در قبال آن چه از دست داده ای. (دالای لاما)

·          

·         همة چیزی که در این زندگی لازم دارید بی خبری و اعتماد به نفس است و موفقیت حتمی است. (مارک تواین)

·          

·         موفقیت توانایی رفتن از شکستی به شکست دیگر بدون از دست دادن شور و حرارت است. (وینستون چرچیل)

·          

·          در پایان

·         موفقیت به معنای بدست آوردن آن چیزی است که می خواهید.

·         شادی به معنای خواستن آن چیزی است که دارید.

·          

·         خود را برای موفقیت برنامه ریزی نمایید

·          

·         استاد بزرگ و مشهور موفقیت برایان تریسی در این مقاله نگاهی دارد به یک فن ساده اما قدرتمند که به کمک آن می توانید موفقیت را لمس کنید.

·         عبارتی که بیانگر مأموریت شماست به زمان حال بیان می شود، همانطور که شما امروز فردی شده اید که در گذشته ترسیم می کردید. این ترسیم معمولاً مثبت است تا اینکه منفی باشد. و کاملاً شخصی است. حال به کمک همین ذهنیت که از خود ساخته اید می توانید خصوصیات مثبت خود را تقویت کنید تا با گذشت زمان تبدیل به فردی قدرتمند و موفق شوید. چرا که موفقیت هر کس زاییده خصوصیات منحصر به فرد اوست.

·          

·         خود را درست برنامه ریزی کنید.

·         ناخودآگاه شما فقط می تواند مأموریت های شما را به صورت یک سری دستورات قبول کند به شرطی که این دستورات را در زمان حال، مثبت و قاطع بیان کنید. اگر بخواهم یک جمله خوب برای یک فروشنده بگویم این است: «من یک فروشنده استثنایی هستم جمله کامل و تمام عیاری به نظر می رسد. خوب حال اگر فرض کنیم شما واقعاً یک فروشنده یا مسئول فروش هستید بعد از هر فروش تلفنی باید عملکرد خود را مرور کنید و ببینید مأموریت خود را چقدر مطابق جمله بالا انجام داده اید. به عنوان یک فروشنده برتر باید فروش خود را با استانداردهای بالا مقایسه کنید و فعالیت خود را به آن سمت سوق دهید. شما دائماً در حال بهتر شدن هستید. هر روز در هر راهی که قدم بر می دارید با چشم باز به سمت شخص ایده آلی که در رویا از خود ساخته اید نزدیکتر می شوید.

·          

·         سرلوحه خود را تعیین کنید

·         فرض کنید یک سال بعد یکی از مشتریان شما با یک مشتری احتمالی شما قرار ملاقات دارد و مشتری احتمالی درباره شما می پرسد خوب هدف شما این خواهد بود که در طول این یکسال چنان عمل کنید که آن مشتری شما را با کلمات افسانه ای توصیف کند. سرلوحه شما یا «عبارت مأموریت » شما همان جمله ای است که او درباره شما خواهد گفت. یا بهترین جمله ای است که می خواهید او درباره شما بزند، سرلوحه شما در حرفه و زندگی خواهد شد.

·          

·         خود را با خود مقایسه کنید

·         خوب حال که عبارت مأموریت یا سرلوحه خود را بیان کردید. می توانید آن را بخوانید، مرور کنید و مرتباً آن را بهینه سازی کنید. شما می توانید صفاتی را به آن اضافه کنید و همینطور صفاتی را که در این عبارت وجود دارد به صورت شفاف تعریف کنید. این عبارت می شود «باور شما، فلسفه زندگی شما، مهمترین عقاید شما و راهنمایی برای رفتار شما در ارتباط با دیگران.

·         «هر روز می توانید رفتار خود را بررسی و ارزیابی کنید و آن را با استانداردهایی که در این عبارت مشخص کرده اید مقایسه کنید

·          

·         دوباره تکرار می کنم:

·         «هر روز می توانید رفتارهای خود را با استانداردهایی که در این عبارت مشخص کرده اید مقایسه کنید

·          

·         شخصیت خود را شکل دهید.

·         با گذشت زمان وقایع قابل توجهی روی می دهد. همانطور که شما «عبارت مأموریت» شخصی خود را می خوانید و مرور می کنید، به طور ناخودآگاه خود را در می یابید، کلمات جدول خود را تکمیل می کنید و رفتار خود را تکمیل می کنید به طوری که روز به روز به فرد ایده آلی که تعریف کرده اید نزدیکتر می شوید. مردم تغییراتی که در شما ایجاد شده است را متوجه می شوند. به مرور متوجه می شوید در خود شخصیتی را خلق کرده اید که قبلاً آن را در دیگران می دیدید و تحسین می کردید. شما ریخته گر و شکل دهنده سرنوشت خود خواهید شد.

·          

·         تمرین عملی

·         در این جا دو کار را ذکر می کنم که با انجام آنها می تواند در عملی کردن این تئوری به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.

·         اول، فرض کنید یکی از مشتریان قدیمی می خواهد درباره شما با یکی از مشتریان احتمالی شما صحبت کند، از او می خواهید درباره شما چه بگوید چگونه با مشتری خود رفتار می کنید تا مطمئن شوید این حرفها را به مشتری آینده شما خواهد زد.

·         دوم، با خود جملات مثبت را تکرار کنید. مغز خود را با پیام های مثبت تغذیه کنید پیام هایی که اهداف شما را توصیف می کند. پیام هایی که فرد ایده آلی که می خواهید باشید توصیف می کند، را با خود تکرار کنید.

·         نوشته:برایان تریسی

·          ترجمه: علی یزدی مقدم

·        


زود برگردید

چند روز دیگه بر می گردم 1389/12/4


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد