وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

تبریک و تشکر برای سالروز تولد وبلاگ بازاریابی یک دونده

مرسی بچه ها ممنون از همگی؛عذرخواهی می کنم که یادم رفته بود؛ به استاد عزیزمون یک دونده هم تبریک ویژه می گم؛ و برای این یک سال از طرف خودم که یک عضو کوچیک این مجموعه ی با صفا و واقعا و واقعا و واقعا با ارزش بودم, به تک تکتون (می تونید به لیست مراجعه کنید-شوخی) خداقوت می گم. تبریک و شاد باش. موفق باشید دوستای خوبم.

راستی خدا را شکر یه بار تو عمرم واسه یه تولد قافلگیر شدم مرسی مرجان جونم. بازم خودت. و البته میلاو جونم که همیشه هواست جمع ه دمت گرم همتون کارتون درسته. انشالله باز هم پر انرژی و پر شور اینجا دور هم جمع بشیم. انصافا تو این مدت که اینجا نبود هیچ گروه و جامعه ی مجازی و واقعی دیگری را نتونستم بگذارم جای خالی این وبلاگ و بچه هاش و مهمتر استاد عزیزمون.واقعا اینجا دنیایی داره با ادمهایی بزرگ و با ارزش که در نوع خودشون حداقل برای زندگی من تکرار شدنی نیستند.

سعی هم حتی کردم ولی هیچ کجا و هیچ کسی مثل اینجا و مثل شما پیدا نکردم و برای من مثل شما نشدند.بار علمی و اخلاق و تعهد و علاقه و انگیزه و دوستی وصفا و صمیمیت و صداقت و پاکی و درستی و لطف و یادگیری و هر چی بگم از درستی و خوبیتون کم ه ...خلاصه همه چی تموم هستید. انشاله قدرتون را بیشتر بدونم, البته با در کنار تون بودن نه دور بودن.

هیچ کس شما نمی شه و هیچ کس هم نتونست و نمی تونه مثل شما و این وبلاگ برای من باشه.

فدای همتون

 

اخر این سخنرانی ها یه جمله ی معروفی بود می گفت:من متعلق به همه ی شمـــــــــــــا ام. خب بزنید اون دست قشنگه رو ............

با ارزوی توفیق روز افزون برای همه ی شما عزیزانم و ماندگاری و فعالیت این وبلاگ ماندگار


استاد خوبم, یک دونده ی عزیز؛ همکلاسی های عزیزم باز هم این تولد را بهتون تبریک می گم.

از طرف دوست کوچک شما

ریحانه.

نظرات 5 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ق.ظ

نظر شماره 683
ت ب ر ی ک می گم به خـــــــــودم.

به خودم تبریک گفتم چون برام خیلی با ارزش و مبارک بوده.

تبریک به استاد خوبم و دوستانم

میلاو یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ

نظر شماره ۶۸۴
تبرییییییییییییییییییییییییک به دوست جون

سلام ویلاو جونم
من هم به شما و مخصوصا استاد خوبمون تبریک می گم.

مرجان سالاری یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

نظر شماره 685
منم تبریک میگم به مدیر عزیز
آفرین ریحانه جون از کجا متوجه شدی تولد وبلاگمونه حدست درست بود جایز رو بردی.

ببخش مرجان جون
نمی دونم چرا یادم رفته بود
برای من پیش اومده تولد خودم را هم واقعا فراموش کرده باشم. سورپرایزم کردی

estaji یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام به همه دوستان.منم از طرف خودم و شاید تنی چند از آقایون که حسابی درگیر هستن و شاید نرسند بیان تولدت وبلاگ بازاریابیمون رو تبریک میگم. جا داره از استاد عزیزمون هم تشکر کنم که با یه فکر باز و یه ایده خلاقانه ،بهانه ای رو برای باهم بودن و در کنار هم بودن بچه ها درست کردند که البته این بهانه سرتا پا توفیق بود.از مباحث علمیش گرفته تااااا باهم بودن های بچه ها و به قول خانم صباغ درس اخلاق گرفتن از خیلی هاتون به خصوص استاد عزیزمون.امیدوارم سال های سال این وبلاگ چراغش روشن باشه و به قول اون بنده خدا که میگفت: پرچم بالاس س س

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآمیـــــــــــــن.......پرچم بالا

بازاریابی جامع نگر چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:12 ق.ظ http://holisticmarketing.blogfa.com/

با سلام وبلاگ زیبایی دارین اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد