وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

***تولد***

سلام به همه ی دوستان خوب وبلاگ و یک دونده ی عزیز

ای بابا کجایین شما ها آخه هی هر روز سر میزنم میبینم خبری نیست باز پیجو میبندم ولی فکر میکنم همه کار منو انجام میدن.

یه کم شک داشتم آیا هنوز کسی به وبلاگا سر میزنه یا نه ولی این چند روز و هم اینکه با توجه به آمار سایت متوجه میشدم که هنوز هم خوشبختانه این وبلاگا نفس میکشن .(بازم جای شکرش باقیه!!!)

میدونین امروز تولد کیه؟؟؟؟20 سوالایی،میتونید سوال بپرسین تا راهنماییتون کنم، البته روز که گذشت آیا میدونید دیروز تولد کی بود؟؟؟!!!!

ببینم کسی میتونه بگه؟هر کی بتونه حدس بزنه جایزه داره...

راهنمایی:اولین سالروز تولد.......هست.اگه گفتین؟؟؟!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
estaji سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام خانم سالاری باز به چالش کشیدین این بنده خدای بچه ها رو هاا

من که فکر کنم زاد روز میلاد دکتر علی شریعتی باشه

به هر حال اینم یه حدسه دیگه

سلام آقای استاجی
جدی میگین؟من واقعا نمیدونستم این روز زادروز دکتر شریعتی باشه!(جدی میگم)مرسی که گفتین ولی متاسفانه حدستون اشتباه بود
حالا اشکال نداره ادامه بدین انشاالله به جواب میرسیم

ریحانه پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام به تنفس وبلاگ یک دونده.......
اندر احوالات شیخ ما چه عجــــــــــب!؟
اولین سالروز!!!!!!!!!!!!؟
بی خیال خواهر جان
سرکار گذاشتی ما را
من که دیروز به دنیا نیومدم تو هم که اول مهری هستی اقای استاجی هم که سربازی می ره. .......دیگه می مونه کی!؟
بقیه بیان خودشونو لو بدن...ببینم20 تا می شین. زود بیایین بچه ها ببینم این 20سوالی جور می شه ما به جواب برسیم!

باز کانال این دوست ما عوض شد،رفت رویه شبکه ادبی!
یعنی تو نمیدونی اولین سال تولد ....هست؟؟؟!!!1واقعا که
سرکاری نیست هااااااااااا جدی میگم .راهنمایی بخوایین بیشتر کمکتون میکنم.

میلاو جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام مرجان عزیز.مشتاق دیدار
اول از همه این ایام رو به شما و همه دوستان تسلیت میگم .طاعاتو عبادات همه مقبول درگاه حق.
دیدم اینجا جایزه میدن حیفم اومد شانسمو امتحان نکنم.اگه اشتباه نکنم تولد یک سالگیه وبلاگ بازاریابی عزیزه .اگه درست گفتم که بزنید اون دست قشنگرو به افتخارم.اگرم نه که بازم بزنید اون دست قشنگرو به افتخار دست اند رکاران این وبلاگ که یک سال ْبر بارو برای همه دوستان یک دونده عزیز ساختن.از همه ممنون و موفق باشید

سلااااااااااااااااااااااااااام میلاو عزیز
از این ورا!!
بزنین دست قشنگرو به افتخار میلاو جون،ایول آخر یکی پیدا شد که جواب درست بده.تولد وبلاگمون مبارک مبارک مبارک.
در ضمن جایزتم نگه میدارم هر وقت دیدمت بهت بدم
واینجا جا داره که از یک دونده ی عزیز و مدیر زحمت کش ریحانه ی عزیز تشکر کنم .یک سال گذشت و تویه این یک سال اینجا درکنار هم بودیم مطلب نوشتیم نظر دادیم مطالب رو خوندیم چیزای زیادی یاد گرفتیم خلاصه که به یاد دوستان قدیمی استفاده ها بردیم.
من هم برای همه آرزوی بهترینها رو دارم

میلاو جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام دوباره
آخ آخ با عرض شرمندگی فراموش کردم تو نظر قبلی این روز رو به صورت اختصاصی به دوست جونم تبریک بگم و به خاطر زحماتی که واسه این وبلاگ کشیده تشکر کنم .
******ریحانه جون روزش مبارک*********

راستی میبینم که سر در وبلاگتونم صفا دادین جملات زیبایی هستن بهتون تبریک میگم
موفق باشید

میلاو جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام مرجان جون من همیشه از شما خبر میگیرم ولی صدام در نمیاد.
خب آقا این جایزتون چیه ؟اگه گنجینه لنجه طلاست یا یک واحد آبارتمان مبله اس که من خودم خدمت برسم مزاحم شما نشم ...؟

سلام میلاو جون-شما همیشه لطف داری عزیزم،جایزت محفوظ پیشم میمونه ولی اینجا نمیشه بگم آخه میترسم بقیه هم طالب شن
حالا فرقی نمیکنه هرکدوم زودتر پیشقدم شیم بالاخره جایزه بهت مرسه.(جدی میگم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد