وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

سلامی برای شروع دوباره

کی جواب سلام منو می ده!؟

امشب یک درس قشنگ از یک دوست عزیز و بزرگوار گرفتم:

 

.((( اشکال در زاویه نگاهمون به مسائل استاز انها عبور

کن, فقط ارمانهای واقع بینانه

خودت را با بررسی همه ی جوانب بساز, و بپرس

چطور بهشون برسم؟به راهکارهای خوبی

می رسی ))).



دوستان عزیزم من تصمیم دارم جدی تر برگردم به وبلاگها؛ امیدوارم من را همراهی کنید و باز مثل گذشته اینجا گردهمایی های خوب و شادی برای یادگیری و فکر کردن داشته باشیم و بیشتر به هم کمک کنیم قدر بدونیم که دوستان خوبی هستیم.

منتظرتون هستم

باتشکر

ریحانه

آدم‌های موفـق با دیـگران 30 فـرق دارند


این مطلب ارزشمند را جهت یاداوری و گردروبی روندهای موفقیتتان بخوانید.

این هدیه ای است از طرف اقای کبریتی که برای من ایمیل کردند


آدم های موفق خودشان را با افرادی که با آنها هم فکر هستند، متحد می‌کنند. آنها اهمیت و ارزش قسمتی از یک گروه بودن را می‌دانند و می توان گفت آدم های موفق 30 فرق کلی با دیگران دارند که دانستن آنها بد نیست :


ادامه مطلب ...

سفر پدر بازاریابی جهان به ایران

مدیر برنامه‌های پدر بازاریابی جهان با حضور در جزیره کیش شرایط حضور کاتلر در ایران را تشریح کرد.

دکتر فهیم کبریا در نخستین کنفرانس مطبوعاتی سمینار بین‌المللی فیلیپ کاتلر در ایران ضمن تشریح شرایط حضور کاتلر در ایران ، روز 25 می 2012 (5 خرداد 1391) را روز حضور کاتلر در جزیره کیش  عنوان کرد.

وی گفت قرار است پرفسور کاتلر در این سمینار به ارایه مباحث و سرفصل های مهم بازایابی بپردازد که براساس اصول و مفاهیم کاربردی او در بازاریابی نوین تهیه و در بسیاری از شرکت معتبر و موفق دنیا اجرایی شده است .

دکتر فهیم استقبال از پروفسور کاتلر در سایر کشور ها را بسیار گسترده اعلام کرده و افزود :در جلسات قبلی در کشورهای مختلف ،هزاران نفر از دانشجویان ،اساتید و مدیران بازاریابی در سمینارهای وی شرکت کردند.

در کنفرانس خبری سفر کاتلر به ایران دکتر درگی مدیر عامل شرکت میزبان بازاریابی در ایران را بسیار رقابتی تر از گذشته عنوان کرده و گفت :بازاریابی در ایران وارد عرصه نوینی شده که این امر سبب توجه بیشتر به علم بازاریابی شده است .

وی گفت در پنج سال گذشته بیشتر از پنجاه سال اخیر کتب و منابع مربوط به بازاریابی منتشر شده است که این موضوع نشان از نگاه ویژه بازار ایران به عرصه رقابتی بازاریابی و همچنین رشد و گسترش علم بازاریابی است.