وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

یه مطلب طولانی برای تجدید خاطرات طولانی

با اجازه اقای استاجی و دیگر دوستان محترم نظر دهنده....



این یک پست قدیمی از اقای استاجی است:

پیشرفت علوم انسانی و به خصوص مدیریت در ایران چقدر است؟

پنجشنبه 7 بهمن ماه سال 1389 ساعت 04:27 AM
و در ادامه نظرات را گذاشتم که ...
ادامه مطلب ...

تفکر خارج از چار چوب های معمول

به دوستانی که از وبلاگ های دیگه یک دونده به ما سر زدند خوش امد می گم.

دوست داشتم در مورد یک بحث خوب کمی دوستانم را به چالش بکشم اصل مقاله ی این بحث در این لینک موجوده:( کلاس زبان انگلیسی عطار)لطفا بخونید وبرداشت خودتون را مثل من و دوستانم در اینجا یا وبلاگ های لینک شده بنویسید و ما را در جهت فکری درست راهنمایی کنید .چرا که همیشه فکر جمعی درست تر عمل می کنه.


                  بهترین چیز ها ارزش بیشترین انتظارها را هم دارند

ادامه مطلب ...

چشم ها را باید شست

 

چقدر خوبه که هر از گاهی باورهایمان را یه مروری کنیم. بد نیست ادم چند وقت یه بار ذهنیات و تفکراتش رو خانه تکانی کنه .واضح تر بگم.ما در مورد رفتار و افکارمون بیشتر از اونیکه فکر کنیم بر حسب عادت فکر میکنیم و عمل میکنیم. برای چند لحظه بدون تعصب این مطلب رو بخونیم. قبول؟!

دانشمندان برای بررسی تعیین میزان قدرت باورها بر کیفیت زندگی انسانها آزمایشی را

 

در « هاروارد یونیورسیتی » انجام دادند :

ادامه مطلب ...

تجربه های روزگار

 

خارپشت ها :

 زمستان بسیار سختی بود. آن قدر سرد بود که برخی از حیوانات جنگل یخ زده بودند. برخی حیوانات که گروهی زندگی می کردند دور هم جمع شده بودند زیرا با این روش می توانستند بهتر خود را گرم کنند و خود را از مرگ حتمی نجات دهند. خارپشت ها هم خواستند از این روش استفاده کنند اما با خارهایشان یکدیگر را زخمی می کردند. باید تصمیم می گرفتند؛ یا خارهای دوستان را تحمل کنند یا از سرما یخ بزنند. خارپشت ها آموختند که زخم های کوچک ناشی از همزیستی را بپذیرند چون گرمای وجود دوستانشان مهمتر بود و این چنین بود که توانستند زنده بمانند. --------------------- 

 

 

 نتیجه:سازمانی موفق خواهد بود که بتواند از پتانسیل افراد دارای دیدگاه های متفاوت و متضاد و پذیرش و هضم آنها در جهت مقاصد سازمان به خوبی استفاده کند.