وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

تبریک و تشکر برای سالروز تولد وبلاگ بازاریابی یک دونده

مرسی بچه ها ممنون از همگی؛عذرخواهی می کنم که یادم رفته بود؛ به استاد عزیزمون یک دونده هم تبریک ویژه می گم؛ و برای این یک سال از طرف خودم که یک عضو کوچیک این مجموعه ی با صفا و واقعا و واقعا و واقعا با ارزش بودم, به تک تکتون (می تونید به لیست مراجعه کنید-شوخی) خداقوت می گم. تبریک و شاد باش. موفق باشید دوستای خوبم.

راستی خدا را شکر یه بار تو عمرم واسه یه تولد قافلگیر شدم مرسی مرجان جونم. بازم خودت. و البته میلاو جونم که همیشه هواست جمع ه دمت گرم همتون کارتون درسته. انشالله باز هم پر انرژی و پر شور اینجا دور هم جمع بشیم. انصافا تو این مدت که اینجا نبود هیچ گروه و جامعه ی مجازی و واقعی دیگری را نتونستم بگذارم جای خالی این وبلاگ و بچه هاش و مهمتر استاد عزیزمون.واقعا اینجا دنیایی داره با ادمهایی بزرگ و با ارزش که در نوع خودشون حداقل برای زندگی من تکرار شدنی نیستند.

سعی هم حتی کردم ولی هیچ کجا و هیچ کسی مثل اینجا و مثل شما پیدا نکردم و برای من مثل شما نشدند.بار علمی و اخلاق و تعهد و علاقه و انگیزه و دوستی وصفا و صمیمیت و صداقت و پاکی و درستی و لطف و یادگیری و هر چی بگم از درستی و خوبیتون کم ه ...خلاصه همه چی تموم هستید. انشاله قدرتون را بیشتر بدونم, البته با در کنار تون بودن نه دور بودن.

هیچ کس شما نمی شه و هیچ کس هم نتونست و نمی تونه مثل شما و این وبلاگ برای من باشه.

فدای همتون

 

اخر این سخنرانی ها یه جمله ی معروفی بود می گفت:من متعلق به همه ی شمـــــــــــــا ام. خب بزنید اون دست قشنگه رو ............

با ارزوی توفیق روز افزون برای همه ی شما عزیزانم و ماندگاری و فعالیت این وبلاگ ماندگار


استاد خوبم, یک دونده ی عزیز؛ همکلاسی های عزیزم باز هم این تولد را بهتون تبریک می گم.

از طرف دوست کوچک شما

ریحانه.

***تولد***

سلام به همه ی دوستان خوب وبلاگ و یک دونده ی عزیز

ای بابا کجایین شما ها آخه هی هر روز سر میزنم میبینم خبری نیست باز پیجو میبندم ولی فکر میکنم همه کار منو انجام میدن.

یه کم شک داشتم آیا هنوز کسی به وبلاگا سر میزنه یا نه ولی این چند روز و هم اینکه با توجه به آمار سایت متوجه میشدم که هنوز هم خوشبختانه این وبلاگا نفس میکشن .(بازم جای شکرش باقیه!!!)

میدونین امروز تولد کیه؟؟؟؟20 سوالایی،میتونید سوال بپرسین تا راهنماییتون کنم، البته روز که گذشت آیا میدونید دیروز تولد کی بود؟؟؟!!!!

ببینم کسی میتونه بگه؟هر کی بتونه حدس بزنه جایزه داره...

راهنمایی:اولین سالروز تولد.......هست.اگه گفتین؟؟؟!!!

عزاداران حسینی


 

 

 

 

 

چون در همه عمر داشتم حب على آمد به سرم چهارده نور جلى گفتم که شفیع من کدامین شماست کردند اشارت به حسین بن على . . . سعی کن حرص و طمع خانه خرابت نکند غافل از واقعه روز حسابت نکند ای که دم می زنی از عشق حسین بن علی آنچنان باش که ارباب جوابت نکند . . .