وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

یافتن نام اشخاص حقیقی یا افسانه ای

 ،شما یک کاراکتر و شخصیت (ترجیحاً خارجی) حتی ایرانی، اعم از هنرمند ورزشکار، سیاستمدار یا هر چیز دیگه ای رو در مغزتون انتخاب میکنید و این سیستم بسیار هوشمند با پرسیدن 10 الی بیست سئوال (بسته به سختی مورد انتخاب شده و دقت شما در پاسخ به سئوالات) در کمال شگفتی عکس طرفو تحویلتون میده, مطمئن باشید از عملکرد این سایت شگفت زده خواهید شد. هر چه در پاسخ به سئوالات دقیقتر عمل کنید، زودتر نتیجه خواهید گرفت. پاسخها 5 گزینه ای است.. بلی - خیر -نمیدانم -احتمالآ و احتمالآ خیر.. اگر بار اول به جواب نرسیدید ادامه را بزنید تا سیستم بتواند با پرسیدن چند سئوال دیگر مورد را حدس بزند.... بنده به شخصه مواردی که به عقل جنم نمیرسید رو انتخاب کردم و در کمال شگفتی این سایت تشخیص داده.....! ـ
 
آدرس سایت

 

نظرات 8 + ارسال نظر
منصوریان یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام آقای استاجی

واقعا جالب بود من که خیلی شگفت زده شدم ٬اصلا فکرشو نمی کردم انقدر دقیق باشه.
ممنون

آره دقیقه.منم 2نفر رو زدم و دقیقا بهم جواب داد کی هستند.

حتی یکی از شخصیت های من آمریکایی بود

یک دوست دیگه یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ق.ظ

کمک این یارو قاط زده می گه شخصیتتون از فضاست داره منو می زنه 30تا سول پرسیده هنوز پیداش نمی کنه طرفو. می گه انسانه؟می گه می دونی با کی طرفی؟وای داره سوالای خصوصی می پرسه
بی خیال بابا بعد یه ادم که نمی شناختمو یه شخصیت کارتونی یه عکس از ناپلئون بناپارت بهم نشون داده خوشحال هم هست می گه طرف فرمانده شماست.
ا یه کم راست گفته, انصافا اولی هم یه کم شبیه بود اون کارتونیه هم همونیه که دلم را خنک می کنه اگه شبیهش بشه.ولی خوب کفریش کردم خوشم اومد.
مرسی اقا مهدی

مرسی دوست عزیز

کیمیایی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام آقای استاجی
مورد جالبیه
ولی به من جواب درست نداد
همیشه سبز باشی

تو کیو انتخاب کرده بودی؟

مرجان سالاری یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام آقای استاجی
این چیه دیگه ؟همون اول ازم پرسیده طرف خانمه یا آقا ؟ گفتم آقا بعد از بیست تا سوال عکس یه خانمو بهم نشون میده!!!!!!
به هر حال ممنون جالب بود

سلام

ببینید خانم سالاری سوال اولش خیلی به جا بوده و شما باید در مورد اون شخص اطلاعات کافی داتشه باشین و الکی جواب ندیدن

من 2نفری رو که زدم آماراشو خوب داشتم و جواب داد

ریحانه صباغ طبسی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام اقای استاجی
فکر می کنید ما می تونم امار اون دوست خوب و دوست خوب دیگمون را در بیاریم؟
به من تصویر غروب سرخی را که تو ویدوز اکس پی هست نشون داد.
من هم فکر می کنم باید شخص معروفی راانتخاب کنیم؟
به هر حال مرسی جالب بود

سلام

راستش من زیاد کنجکاو نیستم بدونم دوستان مخفیمون کیا هستن.مهم اینه تو مطالب مشترک هستن

ولی زیاد خوشم نمیاد کهاز بچه های خودمون باشن و بخوان با اسم دیگه ای نظر بدن.من از این کار خوشم نمیاد


شخصیتتونم هر چی جالبتر باشه جواب بهتری بهتون میده

ریحانه صباغ طبسی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ

چرا اقای استاجی .به نظر من این بد نیست که گاهی -حرف هایی داشته باشیم برای شنیدن که نباید سر به ... فرو بیارن-.(این جمله که یادتون هست)
شاید یک دوست می خواسته بگه واقعا دوستتون داره و جملات شما از بقیه بهتر بوده ولی نمی خواسته دیگران را هم دلخور کرده باشه یا نمی تونسته جور دیگه ای بگه یا ...به هر حال نمی دونم... یادتون هست ماجرای گاندی و درمانده را تو وبلاگ مهارتهای فروش(http://saleshub.blogsky.com/1389/11/12/post-140/) من که ازشون خیلی چیزا یاد گرفتم, یکیش هم همون مقاله رفع چشم درد بود که البته از شما هم یاد رفتم(http://attarmarketing.blogsky.com/1389/11/15/post-197/).
من خودم که خوشم می یاد با ادم ها جدید و یا رفتار های متفاوت روبه رو بشم. می دونید ادم باید مهارتهای حل مساله را تو خودش تقویت کنه و با روی باز با ابهامات روبه رو بشه.این هم می شه یه فرصت جالب...
حالا به یک دوست و دوست دیگش می گم بیان خودشونو معرفی کنن. این یک اخطار بود وگرنه خودم و چند تا از بچه ها قصد داریم بیاییم قاطی بازیشون اونوقت حالشونو می گیریم که سر به سر اقای استاجی ما می گذارن.
یادم تو یکی از پستهای اقای عبدی چند تا دوست دیگه هم بودن نظرتون چیه اسمشونو قرض بگیریم...

نظر دوستان دیگه ...چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا فعلا به خاطر توضیحات شما بیخیال تعقیب و گریز میشیم ولی اگه حرف دوستمون دوست داشتن و علاقمندی به مطالب من هستش میتونسته اینو تو پیام خصوصی بذاره واسم و نظر خودش رو با اسم بذاره تو تاپیک من

در کل هم که به خشصه خودم زیاد حوصله موش و گربه بازی رو ندارم البته فعلا

راستی همین جا هم از فرصت استفاده کنم و بگم که با اجازه کل دوستان فردا ساعت 6صبح داریم میریم سربازی مثل مرررررررررد

یک دوست دیگه سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

به سلامتی خوش بگذره سربازی مثل مررررررررد
راستی هر وقت حوصله موش و گربه بازی داشتین یه ندا به دوستان بدین

مرسی دوست عزیز

راستش من که فعلا حال و حوصلش رو ندارم ولی اگه داشتم حتما خبر میدم

یک دوست سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام مهدی تویی مهدی تویی واقعا خودتی
دیگه از این حرفا نزنی که می کنم - کجا می خوای بری اگه بری می کنم - نباید بری - نمی زارم بری ....
شوخی کردم مهدی جان امیدوارم هر جا هستی موفق باشی با موفقیت خدمت رو تموم کنی و با سلامتی برگردی
به هر حال این از طرف تمام بچه ها می گم با اجازه همتون دوستان عزیز
مهدی جان هر جا که باشی و هستی ما از صمیم قلب برات آرزوی موفقیت و سلامتی و بهروزی داریم و خالصانه دوست داریم
در ضمن دوستان عزیز از این کارا نکنین ما خودمون رو معرفی می کنیم
ما بچه های ساده ای هستیم نیاز به اخطار نبود شما فقط می گفتین
من که معرف تمام دوستان هستم و همه من رو می شناسن فقط می مونه یک دوست دیگه که حتما خودش رو معرفی می کنه
مهدی جان و تمامی دوستا ن موفق باشید

قربونت برم حسین جان خیلی لطف کردی که هم برام نظر دادی و هم بهم زنگ زدی_به هر حال خوشحال شدم صداتو شنیدم ولی فعلا رو جای دوری نمیریم و فقط اسما دارم میرم سربازی تا بعد چه پیش آید


منم هم واسه خودت و هم تک تک دوستای گلم تو وبلاگ های عطار و دیگر وبلاگ های دوستانمون در دانشگاه های دیگه آرزوی موفقیت میکنم و همتونو دوس دارم

حسین شخصا از دور یه بوس توپ فرستادم برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد