وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

تکنیک های متقاعد کردن و نفوذ در مشتری



   
 
فرد افزار با همکاری مدیر هزاره سوم برگزار می کند
 
 همایش سراسری تخصصی آموزشی و کاربردی 
 تکنیک های متقاعد کردن و نفوذ در مشتری 
 
- اهداف همایش :  
اصول حرفه‌ای بازاریابی مدرن و مفاهیم کاربردی آن در دوران بحران اقتصادی
• بررسی مدل‌های تبلیغات موثر و بازاریابی و نقش آن در افزایش فروش
• فنون مذاکره موثر با مشتریان با هدف اثرگذاری بر مشتریان و فنون متقاعد کردن مشتریان
• بررسی عوامل اثرگذار بر رضایت مشتری و وفادار سازی مشتری 
 
- مخاطبین همایش :  
• مدیران ارشدی که رقابت ، رشد و ثبات در بازار ، از اهداف آنهاست .
• مدیران بازاریابی و فروش که به دنبال ارتقای دانش و توانمندی‌های حرفه‌ای خود می‌باشند .
• مدیران روابط عمومی و بازرگانی که به دنبال راهکارهای جدید جهت کسب سهم بیشتری از بازار هستند .
• صاحبان مشاغل که همواره به راه‌های نوین برای توفیق در بازار می‌اندیشند .
• علاقه‌مندان به دانش بازاریابی و فروش 
 
- برنامه‌ها و ویژگی‌های این همایش : 
• ارایه راهکارهای بدیع و متنوع در بازاریابی و فروش
• بررسی وضعیت بنگاه‌های اقتصادی در زمان بحران‌ اقتصادی و ارایه راهکار جهت گذر از این بحران
• اختصاص فضایی برای گفتگوی مدیران شرکت‌ها و همچنین دریافت مشاوره از اساتید برجسته بازاریابی
• اهدای گواهینامه آموزشی 
 
فردافزار با همکاری مدیر هزاره سوم در نظر دارد همایش فوق را توسط آقای دکتر کامران صحت ، دارای دکترای مدیریت بازرگانی از انگلستان و با بیش از 14 سال سابقه تدریس ، مدیریت و مشاوره در تاریخ 20/3/90 در هتل پردیسان مشهد از ساعت 16 الی 22 برگزار نماید . 

 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این همایش با شماره 05117638100 تماس بگیرید
www.Modir21.com
Forward to a Friend
نظرات 11 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ

برای اطلاع رسانی خوبتون متشکرم اقای استاجی.
درضمن خیلی وقته که طوفان به پا نمی کنید تو وبلاگ.من که خوشحال می شم یه بحث حسابی دوباره راه بیفته.نظر شما چیه؟
باز هم با مطالب خوبتون ما را مستفیض کنید.

هدا جاجرمی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام ممنون از مطلبتون اقای استاجی. ( ار انجایی که انتظار چیز خوبی نیست ... واضح معرفی کردم ). یه سوالی داشتم ازتون راجبه همون درصدهای نجومی سفرتون؟ البته استاد فرمودن از شما بپرسم ممنون میشم که راهنماییم کنین درباره ی مراحلش و ...؟

[ بدون نام ] جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

موفق باشید دوست عزیز.

مهدی استاجی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

خانم صباغ اگه بشه که من پایم یه بحث بازاریابی بذاریم و راجبش بحث بشه خصوصا با دوتسان جدید که وارد سایت شدن به تازگی مخصوصا استاد کیمیایی

صباغ:
مرسی حرف دل منو زدین اقای استاجی من پایه ام دلم لک زده برای بازاریابی
این ترم تو کلاس تحقیقات بازار بهم خوش نمی گذره البته حق هم دارم بعد از کلاس یک دونده دیگه هیچ کلاس بازاریابی بهتر از اون نمی شه که به ادم خوش بگذر.
بسم الله خودتون شروع کنید من هم یه فراخوان می زنم بچه ها بیان و البته دوست جدید وبلاگمون هم که حاضراند.


اقا اجازه...
خوش بگذره را درست نوشتم؟

مهدی استاجی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

خانم جاجرمی

اگه سوالاتون نجومی هستش اینجا نمیشه جواب بهتون داد،من تو دانشگاه ساعت های حضورم رو زدم تو انجمن علمی و میتونید تشریف بیارید اونجا تا بتونیم باهم بحرفیم

در ضمن تبریک به خاظر ورودتون به وبلاگ _موفق باشین

هدا جاجرمی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

ممنون اقای استاجی. سوال من که نه . اون درصدایی که گفته بودین عرض کردم. نمیدونستم که دانشگاه هستین. البته ولی اینطوری بقیه ی دوستان هم میتونستن کمی از تجربیات شما بهره مند شوند. به هر حال مرسی.

راستش منظورتون رو از درصد نفهمیدم_من کجا درصد اعلام کردم که برای شما نجومی بوده_اگه اینجا حرفی زدم بگین تا راجبش توضیح بدم


ب

مرجان سالاری دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

ممنون آقای استاجی که از این همایش مطلعمون کردید.
در ضمن من هم آماده ام درمورد بازاریابی بحث کنیم

پس پیش به سمت یه مطلب جنجالی و چالشی راجب بازاریابی

پاسخ سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

اقای استاجی تویه همین مطلباتون تو وبلاگ بود. دقیق یادم نیست متاسفانه.

خسته نباشین شما،من تعجب کردم دیدیم یهو اومدین گیر دادین به درصدهای من؟!؟!!!

به هر حال پیداش کنین مطلبو و بیاین تا من براتون توضیح بدم اگه لازم شد

پاسخ پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

شما خسته نباشین. البته تعجب شما ؛ تعجبی نداره. من یهویی تو وبلاگ نیومدم اقای استاجی. فقط ازتون سوال پرسیدم که البته استاد گفتن از شما راهنمایی بگیرم. شما هم لطف کردین گفتین دانشگاه هستین ... حالا چرا اینقدر مهم واستون !!! به هر حال ممنون از توجهتون و اینکه خواستین توضیح بدین.

واسم مهمه چون میخوام مطلب براتون جا بیفته

به هر حال دونستن بهتر از ندونستن هستش

موفق باشین

پاسخ ۲ پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ

به هر حال باشه اقای استاجی اگه فرصتی شد حتما. موفق باشین.

پاسخ شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

نگران نباشین. باشه سعی میکنم پیداش کنم . به هر حال بله دونستن بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد