وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

روزتان مبارک


بر توشه ی من علای راه است
آن کس که مرا صفای راه است
در مس کده ی درون جانم
اندیشه ی تو طلای راه است ..


من گاهی حضوری را در زندگی ام درک می کنم که از درکش به خودم می بالم.
 و گاهی انسان های بزرگی
به زندگی ام وارد می شوند و به زندگی ام معنا می دهند و ان گاه به زندگیم می بالم.
و گاهی کسانی هستند که من را اجازه ورود به زندگی بزرگشان می دهند و زندگی من را وسعت می بخشند و من به انها که بی کرانند می بالم.

همه کس تو زندگی ما می تونه باشه ولی همه کس تو زندگی ما نمی تونه ماندگار باشه.
استاد خوبم  ای اندیشه ی بی کران تا همیشه با شادی و شعف در همیشگی کلاس درس تان حاضرم.
روزتان مبارک یک دونده ی پیروز

نظرات 3 + ارسال نظر
صفوی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام ریحانه جان خدا بد نده چه کار کردی با خودت خانمی انشالله بهتر بشی مرسی از متن زیبات هرچی در وصف معلم بگیم بازم کمه.

راست می گی از معلم گفتن لذت بخشه ولی هر چی بگیم بازم جا برای گفتن بسیار هست.
مرسی از اینکه به فکر سلامتی من هستین ولی من که خودم با این احوال پرسی قشنگت کلی نگران شدم خوشگل.من که با خودم کاری نکردم فقط یه سقوط کوچولو تو یه دره ی کوچولو داشتم .جات خالی نبود....ولی خوش گذشت اردو.
بازم ممنون

مهدی استاجی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

مرسی خانم صباغ ـ

واقعا که میگن تعلیم و تعلم شغل انبیاس راس میگن هااا


دونده ما هم شغل انبایی دارهـ امیدورام همیشه سرحال و پیروز باشی استاد

من هم برای استاد خوبمون که به نوع گفته ی جبران خلیل جبران پیامبر ما هستند ارزوی پیروزی و بهروزی دارم.
متشکرم

هدا جاجرمی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ

مرسی خانم صباغ از جمله ی قشنگت واسه یک دونده ی گرامی و مهربانمون.

خواهش می کنم هدی عزیز
ما باید از یک دونده متشکر باشیم که اینقدر خوب هستند.
البته ایشون هم لطف کردندو جمله ی من را خوندن و لطفشون هم مثل همیشه به من رسیده و من باز هم از ایشون برای همه ی فرصت های خوبی که در اختیار م گذاشتن متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد