یک دونده, اولین جمله ای که از ایشون شنیدم :هر طور در مورد خودت فکر کنی دیگران در مورد تو همانطور فکر می کنند.*** و اخرین جمله تا الان:اینقدر از این شاخه به اون شاخه نپر!!!*** محمد مهدی کبریتی : این نیز بگذرد*** مجتبی ثاقب: رنگین کمان از آن کسانیست که تا آخرین قطره زیر باران می مانند.*** محسن بهزادمنش: از دل نرود هر آنکه از دیده رود***. مرجان سالاری: همیشه فکر می کردم پشت دیوارهای بلند آدمهای بزرگ زندگی می کنند،ولی حالا می دانم که بلندی دیوارها به خاطرکوچکی آدمهاست *** مهدی استاجی: صبح ماجرای ساده ایست،گنجشک ها بیخود شلوغش کرده اند.***ریحانه صباغ طبسی: به هر جایی که رسیدید ...سپس رویایی بزرگتر بسازید...این رمز بقای شادی و زندگی است.*** Greetings to the authors of the international marketing group blog.Please send your beautiful words for me through the blog post for inclusion in this section.Thanks-Sabbagh Tabasi

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل
X
تبلیغات
رایتل
دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390
توسط: مهدی

عذرخواهی‌های غول‌های فناوری((نمونه ای از مشتری مداری))

رئیس تویوتا از مشتریان خود پوزش خواست و اندوه و تاثر خود را به خاطر یک نقص فنی مرگبار که منجر به فراخوان پس گیری 3.8 میلیون خودرو شد، ابراز داشت/ اما دریغ از یک عذرخواهی کوچک از...
«مشتری مداری» اصلی است که شرکت‌ها و غول‌های بزرگ فناوری از دیرباز استراتژی‌های خود را برپایه آن بنا کرده اند. این اصل مدیران را مجاب کرده تا در صورت بروز یک اشتباه در ارائه کالا و خدمات خود از کاربران و مشتریان رسما عذرخواهی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، وقتی محصولی به عرضه تجاری می‌رسد این بدان معنی است که پیش از تولید انبوه، نمونه‌های آزمایشی آن بارها و بارها مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

باوجود این، برخی مواقع حتی محصولاتی که به عرضه تجاری رسیده اند نیز با مشکلاتی مواجه می‌شوند و برپایه اصل مشتری مداری، تولیدکنندگان را وادار می‌کنند تا از مشتریان خود به خاطر مشکلات ایجاد شده عذرخواهی کنند.

هر چند در بسیاری از موارد کالاها با مشکل مواجه نمی‌شوند بلکه در خدمات ارائه شده از سوی شرکتها به ویژه شرکتهای فناوری اختلال به وجود می‌آید.

در این گزارش برخی از عذرخواهی‌های شرکت‌های فناوری از مشتریان خود در سالهای اخیر معرفی می‌شوند.

شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390
توسط: حسین

خاطراتی از دکتر شیخ

 

 خاطراتی از دکتر شیخ

 

 

دکتر مرتضی شیخ ، پزشک انسان دوستی است که در مشهد مشغول طبابت بود و کسی از اهالی مشهد نیست که نامی از او یا خاطرهای از او نداشته باشد یا نشنیده باشد.


 

پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390

روشهای جذب مشتری برای فروش بیشتر

تعداد بی‌شماری از بیزنس‌های تازه راه‌اندازی شده و بیزنس‌های بزرگ به این دلیل از بین رفته‌اند که نتوانسته‌اند مخاطب خود و نحوه جلب توجه آنها را مشخص کنند. برای جذب مشتریان تازه و حفظ مشتریان موجود باید یک گروه مشخص تعیین کنید که به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما راغب هستند.
اجازه بدهید برای نشان دادن اهمیت تعیین مخاطب موردنظر هر کسب‌وکار مثالی برایتان ذکر کنیم. تصور کنید که کارتان ارائه مشاوره‌های آنلاین درمورد مراقبت و زیبایی پوست و مو است. این یعنی با گروه عظیمی از افراد می‌توانید سروکار داشته باشید، از کودکان گرفته تا نوجوانان و زنان کلیه سنین. این مسئله باعث می‌شود کمپین‌های بازاریابی متفاوتی ایجاد کنید که خدماتتان را به هرکدام از این مخاطبین ارائه کند. این مستلزم این است که کمپین بازاریابی شما محدوده خدماتتان را برای مخاطبین مختلف، مثلاً خدمات مو برای نونهالان، خدمات مو برای نوزادان، برای نوجوانان و امثال این منعکس کند.

پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390

واژه های بازاریابی به زبان ساده (طنز)

مفهوم بازاریابی از ز بان استاد دانشگاه استنفورد
در دانشگاه استنفورد، استاد در حال شرح دادن مفهوم بازاریابی به دانشجویان خود بود
جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390
توسط: حسین

درس معلم اگر بود زمزمه محبت


کلاس درس دکتر شفیعی کدکنی در دانشگاه



[تصویر: sv4zjohoxkk5n8rwqcqz.jpg]


و این هم یکی از اشعار مشهور استاد کدکنی

به کجا چنین شتابان
گون از نسیم پرسید
دل من گرفته زینجا
ز غبار این بیابان
هوس سفر نداری؟

همه آرزویم اما … چه کنم که بسته پایم
به کجا چنین شتابان؟
به هر آن کجا که باشد،بجز این سرا، سرایم
سفرت به خیر اما
تو و دوستی خدا را
چو از این کویر وحشت، به سلامتی گذشتی
به شکوفه ها به باران
برسان سلام ما را
سلام ما را


جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390
توسط: R.S.T

بچه غربی و بچه شرقی


این مقاله را  یکی از دوستان من (اقای دکتر شایسته-استاد مدیریت)نوشتن و برای من ایمیل کردن.فکر کردم بد نیست رفتارهای خودمون را از این منظر هم نقد کنیم.



(  یکی از مواردی که توجه من را خیلی جلب می‌کند، تفاوت روشهای تربیتی والدین
غربی و شرقی است. نتیجه مشاهداتم هم در یک جمله خلاصه می‌شود: "والدین شرقی خود
نیاز به یک تربیت اساسی دارند..")

خوب در واقع من فکر کردم می شه دید گسترده تری به این مقاله داشت و ما بچه ها هم باید روی تربیت خودمون کار کنیم و البته روابط مون این مقاله را بخونیم.

چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390
توسط: مهدی

تکنیک های متقاعد کردن و نفوذ در مشتری



   
 
فرد افزار با همکاری مدیر هزاره سوم برگزار می کند
 
 همایش سراسری تخصصی آموزشی و کاربردی 
 تکنیک های متقاعد کردن و نفوذ در مشتری 
 
- اهداف همایش :  
اصول حرفه‌ای بازاریابی مدرن و مفاهیم کاربردی آن در دوران بحران اقتصادی
• بررسی مدل‌های تبلیغات موثر و بازاریابی و نقش آن در افزایش فروش
• فنون مذاکره موثر با مشتریان با هدف اثرگذاری بر مشتریان و فنون متقاعد کردن مشتریان
• بررسی عوامل اثرگذار بر رضایت مشتری و وفادار سازی مشتری 
 
- مخاطبین همایش :  
• مدیران ارشدی که رقابت ، رشد و ثبات در بازار ، از اهداف آنهاست .
• مدیران بازاریابی و فروش که به دنبال ارتقای دانش و توانمندی‌های حرفه‌ای خود می‌باشند .
• مدیران روابط عمومی و بازرگانی که به دنبال راهکارهای جدید جهت کسب سهم بیشتری از بازار هستند .
• صاحبان مشاغل که همواره به راه‌های نوین برای توفیق در بازار می‌اندیشند .
• علاقه‌مندان به دانش بازاریابی و فروش 
 
- برنامه‌ها و ویژگی‌های این همایش : 
• ارایه راهکارهای بدیع و متنوع در بازاریابی و فروش
• بررسی وضعیت بنگاه‌های اقتصادی در زمان بحران‌ اقتصادی و ارایه راهکار جهت گذر از این بحران
• اختصاص فضایی برای گفتگوی مدیران شرکت‌ها و همچنین دریافت مشاوره از اساتید برجسته بازاریابی
• اهدای گواهینامه آموزشی 
 
فردافزار با همکاری مدیر هزاره سوم در نظر دارد همایش فوق را توسط آقای دکتر کامران صحت ، دارای دکترای مدیریت بازرگانی از انگلستان و با بیش از 14 سال سابقه تدریس ، مدیریت و مشاوره در تاریخ 20/3/90 در هتل پردیسان مشهد از ساعت 16 الی 22 برگزار نماید . 

 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این همایش با شماره 05117638100 تماس بگیرید
www.Modir21.com
Forward to a Friend
دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390
توسط: R.S.T

روزتان مبارک


بر توشه ی من علای راه است
آن کس که مرا صفای راه است
در مس کده ی درون جانم
اندیشه ی تو طلای راه است ..


من گاهی حضوری را در زندگی ام درک می کنم که از درکش به خودم می بالم.
 و گاهی انسان های بزرگی
به زندگی ام وارد می شوند و به زندگی ام معنا می دهند و ان گاه به زندگیم می بالم.
و گاهی کسانی هستند که من را اجازه ورود به زندگی بزرگشان می دهند و زندگی من را وسعت می بخشند و من به انها که بی کرانند می بالم.

همه کس تو زندگی ما می تونه باشه ولی همه کس تو زندگی ما نمی تونه ماندگار باشه.
استاد خوبم  ای اندیشه ی بی کران تا همیشه با شادی و شعف در همیشگی کلاس درس تان حاضرم.
روزتان مبارک یک دونده ی پیروز

چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390

یک سازمان و مدیر خلاق

سلام به همه ی وب گردان و وب نویسان عزیز

من مقاله ای رو در مورد (یک سازمان و مدیر خلاق) که در مورد تلاش مدیر عامل سابق شرکت تویوتا ورسیدن اون به تولید ناب بود رو خوندم ،به نظرم جالب اومد ،خلاصه ی اون رو برای شما دوستان عزیزم میذارم امیدوارم شما هم خوشتون بیاد و استفاده کنید.


اتاق فکر

یک سازمان و مدیر خلاق

تائی چی اوهنو، مدیر عامل سابق تویوتا و معمار سیستم تولید تویوتا، 40 سال تلاش بی‌وقفه  برای ساختن این سیستم کرد که بعدها به تولید ناب نیز معروف شد .

 





Powered by WebGozar

تماس با ما