وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

ده نکته برای رسیدن به موفقیت

همگام بودن با تکنولوژی :
تاثیر پیشرفت سریع تکنولوژی در همه ابعاد زندگی ، به نحوی قابل مشاهده است، ولی هیچ ترسی نداشته باشید . لزومی ندارد که شما در هر رشته و زمینه ، متخصص باشید . فقط باید پیگیر این مساله باشید که چه تکنولوژی جدیدی وارد بازار شده است و از آن برای افزایش تواناییهای شخصی خوداستفاده کنید. مثلا یک نمونه نرم افزارهای جدیدی است که جهت استفاده کاربران با روشهای فوق العاده آسان کارهای بسیار سخت و پیچیده را انجام میدهند .

مدیریت اطلاعات : 
داشتن اطلاعات ، منبع بسیار باارزشی برای هر مدیر محسوب میشود.سعی کنید که اطلاعات خود رادر همه زمینه ها گسترش دهید .حافظه خود را تقویت نمایید تا اطلاعات کسب شده را فراموش نکنید و از آنها بتوانید در همه جا استفاده کنید .
همچنین ضروری است اطلاعات جمه آوری شده را در جایی ثبت نمایید تا در صورت فراموش کردن بتوانید دوباره به آنها دست پیدا کنید .

تعادل احساسات :
تقریبا استرس در طول روز همراه انسان اسن. بنابراین ، برقراری تعادل میان کارهای شخصی و شغلی به کنترل استرس کمک میکند .داشتن تعادل در احساسات ، نشانگر دستیابی شما به چشم انداز مورد نظرتان است .

مدیریت ارتباطات :
بر ارتباطات خود مدیریت کنید ، نه بر کارمندانتان. نکته مهم این است که بتوانید بدون بیان مشکلات در یک محیط کاری پر تحرک از نحوه ارتباط کارمندان تمام وقت، پاره وقت ، قراردادی و آموزش دیده به ضعفهای موجود در سیستم پی برده و از تواناییهای درونی آنها برای رسیدن به اهداف سازمان سود ببرید .

توانایی سازگار شدن با محیط :
در دنیای به شدت متحول کار باید یاد بگیرید که خود را با شرایط محیطی پرتحرک تطبیق دهید.یک مدیر موفق باید بتواند در ظرف یک دقیقه نقش خود را از سیاستگذار به حامی یا هدایت کننده گروه تغییر دهد .

مدیریت منابع :
همواره میزان بودجه تخصیص یافته کم است. بنابراین ، استفاده بهینه از منابع تحت اختیار توسط مدیر ضروری است. تجربه و دانش کارمندان اهمیت فراوانی دارد و میتوان از آن به عنوان یک عامل پیشبرنده برای شرکت استفاده کرد.کار مهم مدیر ، آموزش کارمندان ، ایجاد انگیزه همراهی در آنها و همچنین ایجاد زمینه های پیشرفت چشمگیر در سازمان است .

اخلاق خوب :
مهارتهای رفتاری ، برای سازمان در حکم فیلتر است.اخلاق خوب یک مدیر به تمام کارمندان منتقل میشود .با اخلاق خوب میتوانید صداقت، وفاداری و همدلی را در کارمندان خود ایجاد نمایید .
تقویت این عامل شخص را به سوی موفقیتهای اقتصادی هدایت میکند .

تنوع :
امروزه مدیران با قشرهای مختلفی از مردم کار میکنند .از این رو ، آشنایی با رفتارها و دیدگاههای آنان امری ضروری است .

هدایت نه مدیریت :
مدیر باید همانند یک رهبر ، خلاق بوده ، به دنبال هدفخای بلند مدت باشد و کارکنان خود را مورد توجه قرار دهد .ایجاد اعتماد و تحرک از ویژگیهای یک رهبر موفق است .

رویای شغلی :
رویای شغلی شما نباید یک هدف مقطعی یا شخصی باشد .امروزه ، مدیرانی موفق هستند که بتوانند میزان پتانسیل کاری موجود در سازمان خود را پیش بینی کنند و تشخیص دهند که اهداف شغلیشان تا چه میزان تحقق پیدا میکند

·                                  دیدگاه‌ها خاموش

·                                  File under : موفقیت, نکات مدیریتی

·                                 Tags: موفقیت, نکات مدیریتی, نکات رسیدن به موفقیت, ده نکته برای رسیدن به موفقیت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد