وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

سخنی از جورج برناد شاو

1.                               تنها کسی که با من درست رفتار می‌کند خیاطم است که هر بار که مرا می‌بیند، اندازه‌های جدیدم را می‌گیرد؛ بقیه به همان اندازه قبلی چسبیده‌اند و توقع دارند من خودم را با آنها جور کنم.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پانته ا حقی پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام ممنون از این جمله واقعا که درسته..............

ممنون که اظهار نظر کردید منم با این جمله موافقم

گریوانی پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون از مطلب جالبتون
موفق باشید

ممنونم شما هم موفق باشید

بهزادمنش یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

به نظر من تا به خیاط مراجعه نکنیم اندازه ما رو نمیگیرد
پس بهتر آن است که از دوستانمان بخواهیم نظرشان را در مورد ما بگویند
البته این نظر بنده است امیدوارم مفید واقع شود

البته دوستان هرچقدر در مورد ما نظر بدهند باز هم مثل آن خیاط دقیق نیستند البته این نظر من است شاید هم زیاد درست نباشد به هر حال ممنون از اظهار نظرتون

بهزادمنش یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ

با این حرفتون موافقم
هیچ نظری بهتر از نظر کارشناس و صاحب نظر نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد