وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

اخرین روز ...؟

سلام سلام دوستان

اخرین جلسه کلاسمون هم گذشت.شمارو نمیدونم اما من واقعا دلم واسه این کلاس و همگی شما و اقای قربانزاده تنگ میشه

امیدوارم دوران امتحانات همگی ارامش داشته باشیم و بتونیم توی این کارزار سربلند بیرون بیایم و دشمنو شکست بدیم البته نمیدونم دشمن کیه اگه فهمیدین کیه به من هم خبر بدین!



نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

من هم خیلی دلم ازفکر دوری همه و استاد خوبمون گرفته. واقعا کلاس خوبی داشتیم به من که خیلی خوش می گذشت مهمتر اینکه خیلی چیز ها ی خوب تو این کلاس یاد می گرفتیم که جای یک تشکر حسابی از استادمون داره . امیدوارم قدر این وبلاگ رو بدونیم و باز هم با هم باشیم.
متشکرم

مرجان سالاری سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام البته ما همه دلمون برای هم تنگ میشه ولی جای شکرش باقیه وبلاگ گروهی داریم و میتونیم احساس کنیم که باز هم با همیم.در مورد دشمن هم من فکر میکنم دشمن همون نمره های بده که میتونیم با درس خوندن شکستش بدیم.

بهزادمنش چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ

احساس من هم مثل شماست
در رابطه با دشمن با خانم سالاری موافقم
امیدوار همه دوستان پیروز باشن
با اقتدار با قدرت
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد