وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

بیایید به کمک هم یک تئوری جدید خلق کنیم

بیایید به کمک هم یک تئوریه جدید خلق کنیم و در آن از تئوری های قبلی بزرگان الهام بگیریم(الهام اسم دختر نیست قابل توجه آقایان)

۱-به نظر من بجای اینکه به کوچک کردن دیگران فکر کنیم بیاییم خودمان را بزرگ کنیم.

۲- یا اینکه از بزرگی دیگران برای رسیدن به هدف استفاده کنیم(منظورم....نیست)

۳-اصلا یک معنای جدید از مدیریت آگاهانه یا یک تئوری جدید(چون من بیشتر دوست دارم خلق کنم)مدیریت یعنی استفاده صحیح از منابع و امکانات دیگران

منظور این است که نیازی نیست همه چیز را خودمان بدست آریم از دست آورد دیگران هم می شود استفاده کرد این جمله کمی هم به برون سپاری تعنه میزنه

باتشکر

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

مرسی به قول اقای بهزاد منش خوشمان امد
به نظر من وقتی ادمها به بزرگی شما نیسستند برای اینکه اهدافتان را درک کنند ان را کوچک نکنید بلکه به انها کمک کنید مثل شما بزرگ شوند انگاه شما نیز قدرتی به اندازه ی مجموع انها برای رسیدن به اهدافتان دارید.
میبخشید من تازگی ها احساس می کنم توی کلاس فلسفه و عرفان هستم شما چطور؟(شاید هم مدیریت همینه؟)

با تشکر
مدیر چیزی هست میان شیطان و حیوان
اگر ظلم ببینیم حیوانیم
اگر ظلم کنیم شیطان
اگر میان این دو باشیم مدیر

بهزادمنش یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ

مرسی احسان جان
باز با الفاظ گوهر بارت مارا مستفیس کردی
با خانم صباغ موافقم داریم کم کم از موضوع اصلی دور میشیم
من سعی میکنم از خودم شروع کنم
برای شماهم آرزوی موفقیت میکنم
شب روزتان خوش

شکسته نفسی نفرمایید شما تمام کردید

ریحانه صباغ طبسی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام دوباره به اقای صفایی و دوستانی که نظر قبلی من را می بینند .
مطلب شما انقدر ناب و مرتبط بود که من متوجه شدم خیلی فلسفی برخورد می کنم البته قبلاهم تذکر گرفته بودم .اینو نوشتم که بگم از متن خودم عذر خواهی کردم نه تذکر به مدیرهای اینده این وبلاگ.بازم ببخشید هیچ کس فلسفی تر از خودم پست و نظری نگذاشته می دونم.
پاینده باشیدو پیروز

بسیار ناب و زیبا گفتید.
فلسفه حلال تمامی علوم هست
فلسفه مادر علوم هست
استفاده ها بردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد