وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

بیاییم انرژی خود را هدفمند کنیم

در راستای هدفمند کردن یارانه ها غلط گفتم برداشتن یارانه ها بیاییم انرژی خود را هدفمند کنیم بجای اینکه این همه انرژی صرف کنیم تا دیگران را کوچک کنیم همان انرژی را صرف بزرگ کردن خود کنیم و بعد متوجه می شویم نا خواسته دیگران در برابر ما کوچک شدند

سرکارخانم صباغ در جواب متن قبلی مابه نکته خوبی اشاره کردند(به نظر من وقتی ادمها به بزرگی شما نیسستند برای اینکه  اهدافتان را درک کنند ان را کوچک نکنید بلکه به انها کمک کنید مثل شما بزرگ شوند انگاه شما نیز قدرتی به اندازه ی مجموع انها برای رسیدن به اهدافتان دارید.)

این گفته من را به یاد شرکت سونی انداخت(شرکت سونی طی یک عملیات دست  به کارعجیبی زد این شرکت یک ردیف بودجه(چند درصد از سود شرکت)تخصیص داد به رقیبها تا آنها هم پیشرفت کنند چون شرکت به این امر اعتقاد داشت که اگر رقبا پیشرفت کنند آنها هم پیشرفت میکنند.


ولی این را باید به یاد داشته باشیم:خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند

ما دست دیگران را می گیریم تا مثل ما بزرگ شوند(البته بعد از بزرگ شدن خودمان)ولی از موضع قدرت و نه از موضع ضعف

باتشکر منتظر نظرات حضرات چشم به راه میشینیم همراه با صلواتی بر محمد و خاندان پاک او

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دونده سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ

احسان جان
قشنگ می نویسی.
فقط فعلن بجای اینکه انرژی خودتو رو برای بزرگ کردن دیگران هدفمند کنی, برای خودت هدفمند کن.
تا خودت بزرگ نباشی دیگران را نمیتونی بزرگ کنی.
چند درصد سود سونی احتمالا بالغ بر همه ی سود بسیاری از شرکت های رقیبش باشه. گام اول در هدفمندی انرژی هدف گذاری درست بسوی توانمند سازی خودت باید باشه.
در این مسیر میتونی یارگیری هم بکنی تا سریعتر به نتیجه برسی.
موفق باشی.

حق با شماست کمی باید در نوشتن (فکر کردن)دقق تر باشم
با تشکر از راهنمایی شما

ریحانه صباغ طبسی سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام
خیلی خوشحال شدم که دیدم نظرم باعث هدف مند شدن انرژی هم می شه ....
ولی فکر می کنید منظور استاد این بود که من بشینم سر جام یا شما؟ البته من که فعلا توانمند کردن خودم را هدف گذرای کردم تا بعد چی پیش بیاد ولی شما را نمی دونم.
واز دقت نظرتون ممنونم

فکر کنم استاد به در گفته دیوار بشنو
راستی یک تئوری است که میگه همه چیز از یک زن شروع میشه!!!
ممنون ازتوجه شما

بهزادمنش سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ

در جواب یک دونده
در ابتدا کلام باید بگویم انرژی از جای نیامده است
فقط از نوعی به نوع دیگر تبدیل شده است
در ضمن در جواب استاد عزیزم باید بگویم احسان اشاره کرده است بعد از بزرگ شدن خودمان <داخل پرانتز در انتهای متن>

از این دقت نظر وحشتناکت کمال تشکر را دارم
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد