وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

تبریک

همین الان متوجه شدم که با یک رشد هشتصد تایی از دیشب تا حالا برای اولین باررکورد دار بازدید کننده در بین دوستانمان بودیم.

وانشاالله به کمک هم حفظش می کنیم .

متشکرم

نظرات 4 + ارسال نظر
یک دونده شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

به نظر شما این بازدید هشتصد تایی ناشی از چه چیزی بوده است.
به عنوان یک مدیر و یک بازاریاب بین المللی این مسئله را چگونه تحلیل می کنید؟

مرجان سالاری یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

ریحانه ی عزیز من امید دارم این بازدید بعد از امتحان بیشتر بشه من که در ایام امتحانات خیلی کم به وبلاگ سر زدم ولی قول میدم بعد از امتحانا جبرانش کنم.

بهزادمنش دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

احسنت
با مدیریت سرکارخانم صباغ توقع غیر از این رو نباید داشته باشین.
به امید فتح بالاترین قله های موفقیت برای شما

سلام متشکرم من که تازه اومده بودم .به لطف حضور شما که هستیدانشاالله.
پاینده و پیروز باشید

مهدی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ق.ظ

تازه بذار مهدی خستگیشو بگیره بعد بازدید ها رو ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد