یک دونده, اولین جمله ای که از ایشون شنیدم :هر طور در مورد خودت فکر کنی دیگران در مورد تو همانطور فکر می کنند.*** و اخرین جمله تا الان:اینقدر از این شاخه به اون شاخه نپر!!!*** محمد مهدی کبریتی : این نیز بگذرد*** مجتبی ثاقب: رنگین کمان از آن کسانیست که تا آخرین قطره زیر باران می مانند.*** محسن بهزادمنش: از دل نرود هر آنکه از دیده رود***. مرجان سالاری: همیشه فکر می کردم پشت دیوارهای بلند آدمهای بزرگ زندگی می کنند،ولی حالا می دانم که بلندی دیوارها به خاطرکوچکی آدمهاست *** مهدی استاجی: صبح ماجرای ساده ایست،گنجشک ها بیخود شلوغش کرده اند.***ریحانه صباغ طبسی: به هر جایی که رسیدید ...سپس رویایی بزرگتر بسازید...این رمز بقای شادی و زندگی است.*** Greetings to the authors of the international marketing group blog.Please send your beautiful words for me through the blog post for inclusion in this section.Thanks-Sabbagh Tabasi

مشتری مداری - وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل
X
تبلیغات
رایتل
شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389
توسط: صفوی

مشتری مداری

هیچ رمز و رازی در کار نیست. هیچ چیزی هم ارزان، شانسی و اتفاقی به ست نمی آید.عملکرد موفق ترین و قدرتمند ترین شرکت های تولیدی و خدماتی داخل و خارج از کشور را که بررسی کنیم، متوجه می شویم آنهایی که گوی و میدان را از رقبا ربوده اند بیشتر فکر کرده اند، بیشتر تخیل دارند و شاید در یک گام بیشتر به فکر مشتری بوده اند تا به فکر پول در آوردن


بطور کلی رموز اصلی موفقیت در جذب مشتری را می توان در 10 اصل ذیل خلاصه کرد :

1) اولین خواسته مشتری احترام است .

2) مشتری در نگاه اول خود ظاهر آراسته، مرتب، منظم و تمیز کارکنان و محلی که در آن وارد می شود را می سنجد .

3) عرضه تمامی کالا و خدمات مورد نیاز مشتری می تواند اطمینان وی را به شما افزایش دهد .

4) برای مشتری کیفیت خدمات از مهمترین عوامل مراجعه است .

5) قیمت خدمات و کالا نیز از فاکتورهای مهم مدنظر مشتری است .

6) مشتری انتظار دارد در حداقل زمان ممکن خدمات ارائه شده را دریافت کند و از طولانی شدن این زمان هراس دارد .

7 ) دستیابی مشتریان به رده های بالاتر می تواند آنها را برای مراجعات بعدی مصمم تر کند .

8) ایجاد تحول و تنوع در محیط کاری بر اساس پیشنهاد مشتریان، آنها را در همکاری ترغیب می کند .

9)میزان رضایت کارکنان عامل اصلی برای رضایت مشتریان است .

10) ایجاد روح اعتماد و صداقت در محیط کار از پارامترهای استوار مشتری مداری است و باید به این نکته ایمان بیاوریم که حیات اقتصادی هر سازمانی و شرکتی به رضایت مشتریان وابسته است و بدون حضور مشتری به بن بست می رسد .

در یک کلام بگویم مشتری باید اول فروشنده رو بپسندد بعد جنس ارائه شده توسط آن

تا به حال به این موضوع دقت کردین چرا مشتری باید از شما خرید کند چرا ازهمکار شما خرید نکند؟تحقیقات نشان داده بیشتر مردم در همان ۳ دقیقه اول تصمیم میگیرند که خرید بکنند یا نکنند(منظورم درصد تصمیمشان که از شما بخرند یا نه)اینجاست که مقایسه بین فروشندگان پیش می آید هرکس مزیت رقابتیش بیشتر باشد او موفق تر است.

دوست دارم قدری به موضوع فکر کنید بعد ما نظرات سازندتون من رو خوشحال کنید ممنون






Powered by WebGozar

تماس با ما