یک دونده, اولین جمله ای که از ایشون شنیدم :هر طور در مورد خودت فکر کنی دیگران در مورد تو همانطور فکر می کنند.*** و اخرین جمله تا الان:اینقدر از این شاخه به اون شاخه نپر!!!*** محمد مهدی کبریتی : این نیز بگذرد*** مجتبی ثاقب: رنگین کمان از آن کسانیست که تا آخرین قطره زیر باران می مانند.*** محسن بهزادمنش: از دل نرود هر آنکه از دیده رود***. مرجان سالاری: همیشه فکر می کردم پشت دیوارهای بلند آدمهای بزرگ زندگی می کنند،ولی حالا می دانم که بلندی دیوارها به خاطرکوچکی آدمهاست *** مهدی استاجی: صبح ماجرای ساده ایست،گنجشک ها بیخود شلوغش کرده اند.***ریحانه صباغ طبسی: به هر جایی که رسیدید ...سپس رویایی بزرگتر بسازید...این رمز بقای شادی و زندگی است.*** Greetings to the authors of the international marketing group blog.Please send your beautiful words for me through the blog post for inclusion in this section.Thanks-Sabbagh Tabasi

نقدی بر کتاب بازاریابی بین الملل ص114(دکتر حسن اسماعیل پور) - وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل
X
تبلیغات
رایتل
پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389

نقدی بر کتاب بازاریابی بین الملل ص114(دکتر حسن اسماعیل پور)

 به نام خدا

با اجازه استاد 

سلام 

(ص114   2-نگرش نسبت به تغییر) 

فرض بر اینکه شما کتاب را مطالعه کردین 

 

اینکه بگوییم کشورهای سنتی نسبت به تغییر مقاوم هستند ولی در کشورها ی مدرن( ژاپن و جوامع غربی )تمایل به سمت کالاهای جدید دارنداین نوع نگاه کمی سطی نگریست. 

مگر اینکه اصلاح کنیم مثلا بگوییم کشورهای فقیر مقاوم و کشور های ثروتمند تمایل بیشتری به کالا های جدید دارند. 

بنظر من در جوامع سنتی بعلت درامد پایین ریسک نکرده و کالای قدیمی که از آن اطمینان بیشتری دارند را خریداری می کنند. 

 

بنظر شما من درست میگم یا جناب آقای دکتر؟ 

شما چگونه فکر می کنید؟ 





Powered by WebGozar

تماس با ما