وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

بیایید با هم درست نقد کردن را بیاموزیم...

سلام

هی می گم داریم می زنیم تو جاده خاکی - نقد های خودمو میگم - باز نقدش نکنیدهاااا

من رفتم دنبال پنجمین فرمان برای شما هم اوردم .از اونجایی که فردا تحویل پروژه دارم بقیه اش با شما Critical Thinking را می گم برای من هم بدید.

 ویرایش:

 العان دیدم اقای استاجی زحمت کشیدن از تفکر انتقادی نوشتن.

یک کمی سازی هم بکنم تا این لحظه (ساعت را دریابید +1)287 تا نظر درج شده .

حالا چند تاش کیفی است؟

ولی به هر حال جدا مرسی خیلی به قول مژگان با حال هستید.


دانلود پنجمین فرمان

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ


سلام خسته نباشید خانم صباغ
اگه می شه یه کم راجع به این پنجمین فرمان توضیح بدید اگه به درد ما هم می خوره بذارم توی بلاگمون. ممنون . اسمش که آدم رو یاد حواریون می اندازه!!!

سلام اقای مجذوبی.
خوشحال شدم دیدم وبلاگ تون دوباره جون گرفته خیلی هم جالب شده .به ما سر بزنید.
این کتاب را استاد برای اینکه ما درست نقد کردن را یاد بگیریم پیشنهاد کردند. خیلی خوبه که شما هم برای دوستانتون بزاریدش.
موفق باشید

بهزادمنش یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ق.ظ

سلام خیلی مرسی برای این همه زحمتی که میکشین.تلاش های شما در زمینه وبلاگ به من که خیلی انگیزه میده امیدوارم باقی دوستان هم حداکثر استفاده رو ببرند. مثل آقای صفایی که هیشه استفاده ها میبرن
موفق و پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد