وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

نیاز و بازاریابی

انسان ها از اولین لحظه حیات تا آخرین دم زندگی در تلاش و حرکتند . عده ای در پی نان و گروهی در اندیشه نام اما یک وجه مشترک در احوال همه آنها دیده می شود که آن (نیاز)است . 

بازاریابی هم علم تشخیص نیاز و رفع آنها از طریق تبادل منابع است .  

بازاریاب امروز باید مرزها را بشکند مغزش را بکار اندازد و رمزهای کامیابی را زودتر از دیگران بیابد .  

امیدوارم که همه دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی مدیران و بازاریابان موفقی باشند  

(علیا اسماعیلی )

نظرات 4 + ارسال نظر
صفایی سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

بسیار درست و زیبا اشاره فرمودید
انشاالله که همین طور است

بهزادمنش سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ق.ظ

تعریف جالب کردید توجه مان را جلب کرد
من هم مطقابلا برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی میکنم

مرجان سالاری سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

بسیار نکته ی جالبی بود خانم اسماییلی .
به نظر من خیلی از دانشجویان رشته ی مدیریت از جمله خودم مدیران موفقی میشن زیرا از همین حالا به دنبال ایده ای جدیدند تا در آینده نیاز های افراد رو راحت تر برطرف کنند
البته امیدوارم حرفم حمل بر خود ستایی نباشه.

ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

پست شما را قبلا خوندم می بخشید که نظرم را دیر می دم.
من در مفهوم خوب وکاملی که به ان اشاره کردید در واقع کشف بازار پنهان و درک نیازهای رفع نشده افراد را دیدم که به گفته شما یک بازاریاب برای رفع ان نیاز هم اقدام می کند امیدوارم نتیجه درستی گرفته باشم.
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد