انسان ها از اولین لحظه حیات تا آخرین دم زندگی در تلاش و حرکتند . عده ای در پی نان و گروهی در اندیشه نام اما یک وجه مشترک در احوال همه آنها دیده می شود که آن (نیاز)است .
بازاریابی هم علم تشخیص نیاز و رفع آنها از طریق تبادل منابع است .
بازاریاب امروز باید مرزها را بشکند مغزش را بکار اندازد و رمزهای کامیابی را زودتر از دیگران بیابد .
امیدوارم که همه دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی مدیران و بازاریابان موفقی باشند
(علیا اسماعیلی )
بسیار درست و زیبا اشاره فرمودید
انشاالله که همین طور است
تعریف جالب کردید توجه مان را جلب کرد
من هم مطقابلا برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی میکنم
بسیار نکته ی جالبی بود خانم اسماییلی .
به نظر من خیلی از دانشجویان رشته ی مدیریت از جمله خودم مدیران موفقی میشن زیرا از همین حالا به دنبال ایده ای جدیدند تا در آینده نیاز های افراد رو راحت تر برطرف کنند
البته امیدوارم حرفم حمل بر خود ستایی نباشه.
پست شما را قبلا خوندم می بخشید که نظرم را دیر می دم.
من در مفهوم خوب وکاملی که به ان اشاره کردید در واقع کشف بازار پنهان و درک نیازهای رفع نشده افراد را دیدم که به گفته شما یک بازاریاب برای رفع ان نیاز هم اقدام می کند امیدوارم نتیجه درستی گرفته باشم.
متشکرم