-
اسم ها
جمعه 8 بهمنماه سال 1389 17:30
( اگر تورات ، انجیل و قرآن کتاب هایی باشند که از آسمان به زمین آمدند ، بینوایان کتابی است که از زمین به سوی آسمان فرستاده شده ) برداشت شما از این مطلب چیست؟
-
تفکر انتقادی
جمعه 8 بهمنماه سال 1389 14:32
تفکر طریقی برای معنادار کردن رابطه های میان رخدادها، مفاهیم، اصول و اشیاء است و تفکر انتقادی هم اندیشیدن درباره شیوه ی تفکر خود است، به تعبیری، مهارت تحلیل عینی اطلاعات و تجارب را تفکر انتقادی معرفی کرده اند. در تفکر انتقادی عوامل موثر بر رفتارها و نگرش ها ابتدا مشخص شده و ... مشکلی که با پول حل شود، مشکل نیست، هزینه...
-
یک کار سخت
جمعه 8 بهمنماه سال 1389 12:36
دوستان عزیز عطار. چند تا پست قشنگ خواندم و لذت بردم. از احسان عزیز که کتاب رو نقد کرده بود و بسیار خوشحالم که جسارت اینکارو به خودش داده بود. بچه های لطفا بروید در اینترنت راجع به Critical Thinking یا تفکر نقادانه بخونید. اگر دوست داشتید و حوصله کتاب پنجمین فرمان هم خیلی در باز شدن فکرتان کمک می کند. اما در پاسخ احسان...
-
گرانقیمتترین دفتر کار دنیا خبری از دفتر و قلم نیست
جمعه 8 بهمنماه سال 1389 02:55
بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت که در سالهای 1995 تا 2007 میلادی ثروتمندترین مرد دنیا شناخته میشد و پس از آن در سال 2008 نام او در رتبه سوم فهرست رتبهبندی ثروتمندترین مردان دنیا قرار گرفت، مالک گرانقیمتترین دفتر کار دنیا است. اگر نگاهی به عکسهای دفتر کار بیل گیتس بیندازید بیش از هر چیزی آکواریوم دفتر کار که بخشی...
-
چرت بزنید _اگر میخواهید زود درس را بهخاطر بسپارید...
جمعه 8 بهمنماه سال 1389 02:51
نتایج یافتههای جدید دانشمندان را حیرت زده کرده است. این نتایج نشان میدهد که بهترین راه برای فراموش نکردن چیزی که به تازگی یاد گرفتهاید مانند یک شعر، یک بازی یا یک معادله جبری چرت کوتاهی پس از یادگیری است. به گزارش «تابناک» اجتماعی به نقل از خبرگزاری فرانسه، محققان آلمانی نشان دادند عملکرد مغز برای جلوگیری از...
-
یک درگاه خوب
جمعه 8 بهمنماه سال 1389 00:34
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 به دنبال صفحه 114 -کتاب اقای صفای -و سه موضوع زیر یه داستان بازاریابی جالب از یه فروش تو انگلستان یادم اومد که شما را تشویق کنم برید (جستو جوی فرصتها در عصر پرتالها) را بخونید بعد اگه خواستید با من بیاید دنبال یک تحقیق خوب اعلام کنید البته من...
-
نقدی بر کتاب بازاریابی بین الملل ص114(دکتر حسن اسماعیل پور)
پنجشنبه 7 بهمنماه سال 1389 17:19
به نام خدا با اجازه استاد سلام (ص114 2-نگرش نسبت به تغییر) فرض بر اینکه شما کتاب را مطالعه کردین اینکه بگوییم کشورهای سنتی نسبت به تغییر مقاوم هستند ولی در کشورها ی مدرن( ژاپن و جوامع غربی )تمایل به سمت کالاهای جدید دارنداین نوع نگاه کمی سطی نگریست. مگر اینکه اصلاح کنیم مثلا بگوییم کشورهای فقیر مقاوم و کشور های...
-
پیشرفت علوم انسانی و به خصوص مدیریت در ایران چقدر است؟
پنجشنبه 7 بهمنماه سال 1389 02:24
سلام دوستان این مطلب کپی یا برگرفته از جای دیگه نیست و فقط برای یه همگرایی فکری بین خودمون هستش ـ البته با اجازه استاد قربانزاده و خوشحال میشم اگه استاد این مطلب رو خوندن راجبش نظر بدن. یکی از همکلاسی ها((از بچه های وبلاگ)) به من پیام داده بود که چرا برای ادامه تحصیل میخواین برین اونور آب ـبمونین ایران و پیگیر...
-
تبلیغات و اثار ان بر فروش
چهارشنبه 6 بهمنماه سال 1389 18:05
وقتی رقم چند میلیارد دلاری ژاپنیها در تحقیقات بازار ژاپن و جهان را مرور میکنیم وقتی در ژاپن 60هزار کالا رنگ شناسایی میشوند حضور چندین دختر و پسر جوان ژاپنی در کنار صف مسافرانی که از جده عازم تهران بودند، پرسشگران از ایرانیان میپرسند چه خریدهاید و چقدر پول داشتهاید و روی کاغذهای خود علامتگذاری میکردند. ژاپنیها...
-
تبلیغات
چهارشنبه 6 بهمنماه سال 1389 18:03
هر روز و هر شب در محیط اطرافمان شاهد تبلیغات فراوانی هستیم. رادیو، تلویزیون، بوردهای تبلیغاتی، روزنامهها و…; اما آیا همهء این تبلیغات منجر به فروش میشود؟ تحقیقات نشان میدهد درصد زیادی از این تبلیغات نه تنها تاثیری در میزان افزایش فروش نداشته بلکه گاهی باعث کاهش آن میشود. تبلیغات غلط میتواند عملا میزان فروش یک...
-
باهوش ترین مرد جهان
سهشنبه 5 بهمنماه سال 1389 19:25
چند روزپیش مطلبی را در یکی از مجلات موفقییت خواندم که خیلی جالب بود به همین علت این مطلب را برای شما دوستان گذاشتم تا شما هم کمی روی این مطلب فکر کنیدو نظرات خود رو در این مورد بیان کنید. از انجا که ضریب هوشی انسانهای معمولی بین ۸۵تا ۱۱۵ است فردی که ضریب هوشی ۲۵۰ داشته باشد قطعا نابغه محسوب میشود. ویلیام جیم سایدیس...
-
ارتباط موثر با بازار هدف
سهشنبه 5 بهمنماه سال 1389 15:25
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA در کشور ما ، با وجود اینکه تبلیغات مذهبی از سابقه دیرینهای برخوردار است، اما باید اذعان کرد که در گذشتههای نهچندان دور، نگاه افراد به تبلیغات تجاری، مناسب نبوده، از آن به عنوان یکی از ابزارهای دنیای سرمایهداری یاد میکردند. اگر این موضوع، یکی از دلایل عدم پیشرفت مناسب...
-
یک قدم برای تحول(وقت چیست؟)
سهشنبه 5 بهمنماه سال 1389 00:57
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA برای یک تحول بزرگ(بحث داغ خانم سالاری و دوستان) اصول زیادی وجود داره که از همه ی انها حرفهای زیادی شنیدیم مثل مدیریت زمان ولی شاید خیلی کم تاثیر گذار بودن. من در زمینه مدیریت زمان شاید بیشتر از دو سال تحقیق کردم و کتاب ها و نوشته ها ی مختلفی خوندم چون فکر می کردم تو این...
-
پیشرفت کشورمان
دوشنبه 4 بهمنماه سال 1389 17:41
در ادامه مطلب سرکارخانم سالاری:(لطفا قبل از مطالعه این مطلب به عبرت و تغییر(یادداشت خانم سالاری)و نظرات ارائه شده آن سری بزنید) هم مطلب شما رو خوندم.و هم کلیه نظرات دوستان و استاد عزیزمان رو یاد یه مطبی افتادم که استاد قربانزاده در انتهای یکی از جلسه ها گفتن دلایل عدم پیشرفت ایران رو مطرح کردن و خانوم وزیری تمام نظرات...
-
ده روش بازاریابی ویروسی
دوشنبه 4 بهمنماه سال 1389 16:05
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 بازاریابی ویروسی به مردم این امکان را می دهد تا از محصولات و سرویس های شما بصورت رایگان استفاده کنن. این امکان در جهت چندبرابر کردن و سرعت بخشیدن به فروش شما در اینترنت بسیار موثر خواهد بود . ایده پنهان در بازاریابی ویروسی این است که شما تبلیغ...
-
بازاریابی ویروسی
دوشنبه 4 بهمنماه سال 1389 15:56
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 بازاریابی ویروسی یک استراتژی بازاریابی است که مردم را به بازگو کردن پیام بازاریابی شما به دیگران، بر می انگیزد. این امر می تواند باعث جلب توجه بسیار زیادی به خدماتی که ارائه می کنید و یا محصولاتی که تولید می کنید باشد. جلب توجهی تصاعدی! یک نفر به...
-
عبرت و تغییر
یکشنبه 3 بهمنماه سال 1389 22:33
چند روز پیش در تلویزیون حرف جالبی را از یکی از کارشناسان شنیدم که مرا به فکر فرو برد. ایشان بیان میکرد :در ایران زمانیکه نوزادی پا به عرصه ی دنیا می گذارد ،در گوش نوزادمان اذان می گوییم ولی در ژاپن اگر نوزادی به دنیا بیاید پدر و مادرش در گوش نوزاد حرفی را زمزمه می کنند که تا ابد، هم باعث پیشرفت نوزاد و هم باعث پیشرفت...
-
برندهای قدرتمند، بروزنوآوری را در سازمانها تحریک می کنند
یکشنبه 3 بهمنماه سال 1389 22:31
برند ها (نام و نشان های تجاری) می توانند منجر به خلق ایده های جدید در مورد محصولات و خدمات شرکت شوند. برخورداری از برندی قدرتمند در موفقیت فعالیت های تحقیق و توسعه، راه گشا است و تصورات سازمان از آینده فعالیت ها و خلاقیت ها را در جهت ارزش آفرینی کسب و کار هدایت می کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA خدایا!...
-
الله اکبر.
شنبه 2 بهمنماه سال 1389 16:11
ماشاء الله از اول که دست نمی کردید و حالا که بس نمی کنید. آدم فرصت نمی کند که مطالب خوب و قشنگ شما را بخواند. اما حالا می خواهم ازتان تقاضایی دیگر بکنم. لطفا بجای اینکه مطلب جدیدی از سایت های مختلف جسته و در صفحه ی اول سایت قرار دهید, بروید و با اسم و فامیل خودتان در مطالب بقیه اظهار نظر کنید. یعنی اینکه نظر خودتان را...
-
بازاریابی حلقه گمشده ی صادرات غیر نفتی ایران
شنبه 2 بهمنماه سال 1389 12:39
مسئولین بخش صادراتی کشور در حالی از بالار فتن رشد صادرات کالاهای غیر نفتی حرف میزنن که متاسفانه در حال حاضر بخش صادرات ما به دلیل تحریم های اقتصادی،مثلا موانع در راه انجام مبادلات ارزی و... در حال واگذار کردن بازارهایش در خارج از کشور به رقبا می باشد.... {جوانی} انرژی هست / وقت هست / پول نیست {میانسالی} پول هست /...
-
..............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 2 بهمنماه سال 1389 11:35
اخرین درجه بازاریابی یعنی اعتماد داشتن به انچه که خود می دانی و درک همه انچه که دیگران می خواهند
-
نوع جدیدی از تدریس بازاریابی
شنبه 2 بهمنماه سال 1389 11:30
در دانشگاه استنفورد ، استاد در حال شرح دادن مفهموم بازاریابی به دانشجویان خود بو د شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله میرین پیشش و می گین : من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن ، به این میگن بازاریابی مستقیم در دانشگاه استنفورد ، استاد در حال شرح دادن مفهموم بازاریابی به...
-
مشتری مداری
شنبه 2 بهمنماه سال 1389 10:53
ه یچ رمز و رازی در کار نیست. هیچ چیزی هم ارزان، شانسی و اتفاقی به ست نمی آید.عملکرد موفق ترین و قدرتمند ترین شرکت های تولیدی و خدماتی داخل و خارج از کشور را که بررسی کنیم، متوجه می شویم آنهایی که گوی و میدان را از رقبا ربوده اند بیشتر فکر کرده اند، بیشتر تخیل دارند و شاید در یک گام بیشتر به فکر مشتری بوده اند تا به...
-
به جای مشتری
شنبه 2 بهمنماه سال 1389 09:49
روزی مدیر سازمانی از کارکنان خود خواست که یک دقیقه خودرا به جای ارباب رجوع تصورکنند ، قدری سکوت حاکم شد و بعد از یک دقیقه اتفاق جالبی افتاد ، کارکنان دقیقا احساس یک ارباب رجوع را پیداکرده بودند ، بعد از چند روزی ، چید مان میز ها ، طرز برخورد با مشتریان و در نهایت شیوه ی عملکرد کارکنان عوض شد .
-
سرمایه گذاری روی دانایی
شنبه 2 بهمنماه سال 1389 09:48
سازمانی که برای دانایی افراد سرمایه گذاری می کند ، میوه کار آیی را می چیند ، وسازمانی که برای دانایی افراد سرمایه گذاری نکند چندین برابر بیشتر ، هزینه خطا و اشتباه افراد خودرا پرداخت خواهد کرد .
-
گردشگری
شنبه 2 بهمنماه سال 1389 09:40
تبلیغات ضیعف که درباره مکان گردشگری می شود
-
تبلیغات
شنبه 2 بهمنماه سال 1389 09:39
مشکل تبلیغات نادرست علیه ایران تبلیغات منفی که باعث می شود جذب نشوند بخاطر تبلیغات منفی که می شود
-
ایرانسل
شنبه 2 بهمنماه سال 1389 09:37
با این همه تبلیغات وسیعی که برای ایرانسل وهمراه اول وغیره می شود واین همه سرمایه توسط این تبلیغات به هدر می رودهمین سرمایه می شود در دفاتر مخابرات با بهره وری بهتری انجام شود درحالی که میدانیم دفاتر مخابراتی این کار را انجام می دهند ولی بهتر این نیست که تنها دفاتر فقط وفقط انجام بشود واز طرفی هم دفاتر بیشتر شود چون...
-
[ بدون عنوان ]
شنبه 2 بهمنماه سال 1389 09:22
بازاریابی و هدف آن تعریف: عبار است از مجموعه فعالیت های انسانی و اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته های افراد جامعه هدف: هدف فروش فراوان است؛ هدف، شناختن ، درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارائه شده دقیقا متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق باشد و کالای خود را به فروش برساند.
-
مفاهیم بازاریابی
جمعه 1 بهمنماه سال 1389 12:53
حداقل چیزهایی که باید بدانیم!!! بازارگرایی:... بازارشناسی:... بازاریابی:... بازارسنجی:... بازارگردی:... بازارگرمی:... بازارداری:... بازارگردانی:... تعریفی از بازاریابی:... بازارسازی:... (تعریفی از این مفهوم در کتابهایی که مطالعه کردم ندیدم) بازارگرایی: گرایش به بازار و نیازهای مشتریان بازارشناسی: مطالعه و بررسی بازار...